Is Kijken naar andere mannen vreemgaan???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 16:57

Inderdaad kijken mag maar aankomen niet....

Je hebt ook kijken en kijken... er zijn van die mannen die gewoon staan te kwijlen als ze een mooie vrouw zien Lips are sealed en dan die ranzige opmerkingen die je naar je hoofd krijgt terwijl hun vriendin er naast loopt Boos! je zou zo'n vent toch Misselijk Maar vreemdgaan tsja dat is toch ook geen vreemdgaan maar wel erg vernederend als je er naast loopt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 17:02

Wmijn schreef:
En als iemand naar mijn partner kijkt ben ik vooral trots dat die van mij is en denk ik, hij is lekker van mij Tong uitsteken


Dat bedoel ik dus ook Haha!. En andersom ook *LOL*.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 17:04

aparte topics heb jij altijd Miss X Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 17:08

Lovely"]
[quote="Wmijn schreef:
En als iemand naar mijn partner kijkt ben ik vooral trots dat die van mij is en denk ik, hij is lekker van mij Tong uitsteken


Dat bedoel ik dus ook Haha!. En andersom ook *LOL*.
[/quote]

Idd.

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 17:14

Hij mag van mij alles, als hij zijn poten maar thuis houdt. Op dansen na, want dit mag hij ook met anderen.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 17:23

ik heb er geen last van.
Flirten mag ie ook nog wel een beetje doen (zolang ik er geen last van heb) maar geen geflikflooi Lachen

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 17:30

Getver, wie gaat er nou naar mannen kijken? Kan ik me dan echt niets bij voorstellen, dus sluit me aan bij Rom en DS.

Ik vraag me af overigens of er mensen zijn hiero die heeelll ruimdenkend zijn....

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 17:34

ik ben heeeeeeeeel ruimdenkend Lachen

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 17:35

Er zijn ook heel veel mannen die het zonder handjes kunnen hoor Cool

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 17:35

Ben het met de meeste eens ja kijken mag meer niet!!! de rest mag ik alleen en ze ma natuurlijk Knipoog als ze hem ff wil knuffele Haha!

Oke kijken is ook niet altijd even leuk maja ach lekker boeiend...alstie ze bek houd en nie gaat lope flirte dat ik het door heb

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 17:36

Pregini schreef:
ik ben heeeeeeeeel ruimdenkend Lachen

en prettig gestoord Haha!

Eyes:
Zonder handjes? uhhhhh explain?

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 17:38

Lovely schreef:
Dat bedoel ik dus ook Haha!. En andersom ook *LOL*.


Je bedoelt ondersteboven???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 17:58

Eyes"]
[quote="Lovely schreef:
Dat bedoel ik dus ook Haha!. En andersom ook *LOL*.


Je bedoelt ondersteboven???
[/quote]
Ondersteboven waarvan Verward.

Kijk eens mama, zonder handjes...

...fietsen zeker?

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 18:14

wel een uitdaging... zonder handjes vreemdgaan en dan thuiskomen met de verontschuldiging, "maar je zei toch dat ik me handen niet mocht gebruiken???" oei oei oei!

sommigen leren het toch nooit, trouw zijn komt in hun woordenboek niet voor..

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 18:17

Hmm nee, ik vind dat niet echt niet onder vreemdgaan verstaan! Mannen kijken nou eenmaal nogal duidelijk... draaien hun hele hoofd om, als er een vrouw langs wandelt, vrouwen pakken het subtieler aan die draaien hun ogen uit de oogkassen, zonder hun hoofd te bewegen Haha!
Dat kijken dat zit nou eenmaal in de man, daar doe je niks aan! En tja.. het zit ook in de vrouw hoor!

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 21:21

kijken mag ie best doen, zolang ik het maar niet merk...alleen flirten moet ie niet flikken, vind ik eigenlijk. Daarmee geeft ie aan dat ie iemand leuker dan "normaal" vind en d'r ook wel ziet zitten. En flirten lijd meestal wel tot iets anders.
Maar ik kijk bijna helemaal niet meer naar andere jongens, en flirten deed ik al niet en nu zeker weten niet Lachen

ikke

Berichten: 37569
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 21:38

Jemig, ik ga dus kennelijk met grote regelmaat vreemd, doe het zelfs met meerdere tegelijk. Goh.....
Maarre hoe moet dat anders als je in een zespersoonsbed slaapt met alleen maar vrouwen om je heen?
Gezoend wordt er standaard als we elkaar weer zien, dus handjes thuishouden is ook nogal moeilijk en daarbij wordt er ook nog regelmatig geravot. En toch heeft niemand het idee dat ie vreemd gaat. Erger nog, met grote regelmaat komt er een partner mee en doet ook vrolijk mee.

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 21:41

ikke schreef:
Maarre hoe moet dat anders als je in een zespersoonsbed slaapt met alleen maar vrouwen om je heen?


eh... ik zie nu meteen die commercial van de waterbeddengigant voor me... *LOL*

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 21:43

Hahahahaha ja Sibold jij ook al .... *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 21:45

orri"]
[quote="Wmijn"][quote="orri schreef:
Hahahaha, kijken mag, maar niet als je met je partner loopt, dat vind ik niet kunnen....

Uhm, Orri, loop je dan met je ogen dicht, of oogkleppen op ofzo? Haha!
Kijken mag best hoor, ook als je partner naast je loopt. Alleen wel op een normale manier. Niet je compleet omdraaien als die ander voorbijloopt ofzo. Niet zo lief ten opzichte van je partner...
[/quote]

Zien en kijken, zijn 2 verschillende dingen....
Kijken bedoel ik echt 'kijken' mee, midden in een gesprek stil vallen, hoofd draaien, staren.... dat soort zaken....
Dus waarschijnlijk hetzelfde dat jij bedoelt.

En bekeken worden, ach, daar kijk je toch dwars door heen Knipoog Haha!
[/quote]

Ken mannen die dat doen terwijl je in een werkbespreking zit, echt te genant voor woorden. Heb er wat van gezegd, kreeg als antwoord, ik ben vrijgezel dus moet ik wel kijken? Huh, ik ook maat, maar kwijl ook niet bij alles wat voorbij loopt.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 21:49

Nee hoor, kijken mag gewoon. Ik ben ook zo'n erge grite die het expres doet om vriendlief te plagen. Maar ja, als het goed is weet vriendlief ook wel dat ik er niets van meen.

ikke

Berichten: 37569
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 21:58

orri schreef:
Hahahahaha ja Sibold jij ook al .... *LOL*


Hé gelukkig, er zijn mensen die er de humor van inzien.
Het is bij de NVVR nog altijd zo dat er meer vrouwen dan mannen meedoen, dus ja ik had keus zat *LOL* en aangezien we meestal op een kampeerboerderij met slaapzalen verblijven, slapen we dus gezellie naast elkaar en als goede bekenden even zoenen bij aankomst.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 21:58

Pipo schreef:
Ken mannen die dat doen terwijl je in een werkbespreking zit, echt te genant voor woorden. Heb er wat van gezegd, kreeg als antwoord, ik ben vrijgezel dus moet ik wel kijken? Huh, ik ook maat, maar kwijl ook niet bij alles wat voorbij loopt.



Afschieten die handel.... Haha!
Of volgende keer slabbertjes neerleggen op hun plek....
is eigenlijk misschien nog wel leuker *LOL*

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 22:26

ikke"]
[quote="orri schreef:
Hahahahaha ja Sibold jij ook al .... *LOL*


Hé gelukkig, er zijn mensen die er de humor van inzien.
Het is bij de NVVR nog altijd zo dat er meer vrouwen dan mannen meedoen, dus ja ik had keus zat *LOL* en aangezien we meestal op een kampeerboerderij met slaapzalen verblijven, slapen we dus gezellie naast elkaar en als goede bekenden even zoenen bij aankomst.
[/quote]

Misschien moest ik ook maar eens lid worden van die klup Haha!
Lijkt me bere-gezellig Schijnheilig

*gier*

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 12:19

tuurlijk is dat geen vreemdgaan...vind ik. Als je kijkt, doe je verder niks. Ik heb een vriend, en ik flirt er evengoed af en toe heel wat op los. Maar zolang ik verder niks doe is er toch niets aan de hand? En hij mag dat van mij ook doen, ik ben gelukkig totaal niet jaloers ingesteld. Er heeft zelfs een meisje van vakantie bij hem geslapen, op dezelfde kamer! Vond ik prima, ik vertrouw hem. En als ik er achterkom dat ik dat beter niet had kunnen doen dump ik hem. Heel simpel.