Gekke Kiwi's...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-01 08:30

Hier in NZ kan alles Lachen. Nou okee, bijna alles dan. Je kunt bungyjumpen, parachutespringen en parasailen. Je kunt in een soort van raket gelanceerd worden tussen twee rotspunten. Hier in Auckland staat midden in de stad zo'n enorme katapult c.q. diabolo met een mandje eraan waar je dus lekker in kunt gaan zitten en de stad van ondersteboven kunt bekijken ( Misselijk) en ik heb ook al mensen zien 'zorben' = in een opblaasbare plastic bal een heuvel af rollen, daar kan ook water bij in en dan klots je helemaal alle kanten op Lachen.

Maar het kan nog gekker. In Kaikoura (op het South Island) kun je je in een aluminium kooi naar de zeebodem laten zakken en dan haaien van dichtbij zien. Die beesten kunnen niet verder dan met hun neus in die kooi (waar jij dus in zit). Moet een enorme kick geven. Voor degene in de kooi dan, want volgens mij is het voor die haai knap frustrerend dat hij geen hapje mens kan nemen... Boos!.

Afbeelding

Zie ook http://www.kaikoura.co.nz/displayservic ... rviceID/89

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-02-13 07:34 ]</font>

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-01 11:09

Ooooh, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!!

En het enige dat ik hier kan doen is wat naar school gaan met de fiets of met de auto. Ook spannend Verdrietig

Zelf ook al iets gedaan?