WElke sporten naast het paardrijden?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-01 10:23

Er is hier in het verleden volgens mij wel eens eerder een topic over geweest, maar doen jullie nog een ander sport naasthet rijden?
Was ik even beniewd na. In sport ben ik echt een activeling. Ik skate elke dag naar de manege, waar ik dan ga rijden. na het rijden weer terug op de skates. En ik heb 2x in de week voetbal trainen, en 1x in de week een wedstrijd. Bevalt me prima, zo'n druk 'sportleventje'. Tja, als mijn paardrijcarriere niks wordt, begin ik maar met voetbal he?! *LOL* *LOL*

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 10:36

Voorheen judo'de ik (ben noordnederlands kampioen geweest, maar door een ongeval moeten stoppen) zeven dagen per week. Zwom ik zes dagen per week en reed ik ook nog zes dagen per week paard. Erg goed voor je sociale jeugdleventje (NOT). De judomatten lagen bij ons in huis. Ik kwam om vier uur uit school, at vlug wat ging dan eerst paardrijden, dan zwemmen en tot slot judoën. Meestal was ik om tien a elf uur 's avonds thuis. Nou, de sporten op zich vond ik geweldig, maar de manier waarop dit ging niet bepaald. Tegenwoordig rijd ik paard en fitness ik (op revalidatie basis)

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 10:53

alleen fitness...
kben niet zo'n actieveling *LOL*

groetjes kim

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 11:03

Skaten! Normaal toch wel 3x per week, nu met nieuwe baan, paard en nieuw flatje ligt het alweer twee weken stil. Maar ik blijf het leuk vinden.

En op maandag ga ik naar yoga. Dat is meer dan ontspannen op een matje hoor, wij doen ook altijd vrij veel spieroefeningen. Leuk als je net de dag ervoor fanatiek hebt gereden... auw! Lachen

yvonne18

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 11:40

mm sex is dat ook goed??

nee hoor GRAPJE ik rijd 4 paarden per dag dus voor andere sporten is erg weinig ruimte. soms wil ik nog wel eens op mijn skates naar stal gaan. da ist wel zo'n beetje

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 11:46

ik rijd heel druk paard *LOL*
ik ga trouwens wel elke week trouw naar de sportschool..........voor de zonnebank

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 11:47

ze zeggen dat een hevige vrijpartij meer callorien verbuikt dan 2 uur in de sportschool Haha!
Hehe, dus ik ga mn vriendje eens zoeken.... Lachen

Groetjesss

flopsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 13:01

haha ik skate ook, heb wel op karate, ballet, en streatdance gezeten maar daar ging ik af toen ik ging paarderijden!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 13:04

Ik wil wel wat gaan doen want ik absoluut geen conditie. En dat merk ik echt na een springwedstrijd.

Maare voorlopig houdt ik het maar op sex als 2de sport en als ik daar aan toe kom.

he karinmet je nieuwe huiskan je weer skaten op weg naar leys toe ??

Gr Pris

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 13:30

Oei, confronterende vraag....
Ik heb een supersnelle zeekayak, maar ben er de afgelopen twee jaar niet meer aan toegekomen om het hele spul naar Katwijk te rijden en het ook te gebruiken Bloos Haha, ik geef Milena gewoon de schuld *LOL* !
M'n skates liggen inmiddels ook onder een dikke stoflaag, dus eh......

Hihi, hoe zou ik toch aan zo'n massaal achterwerk komen ?!?

Sonja

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 13:32

ehh..fiets elke dag bijna een uur:heen en trug van scchool Haha!

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 13:34

Fietsen idd. naar school en naar Floor.
Ik maak ook muziek. ik speel walthoorn maar dat is niet echt een sport.
[img]../upload/2/wilona_hoorn.jpg[/img]
aarg lelijke foto..maar daar zit ik dus Lachen

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 14:17

ikke heb er jaren bij geturnd.. een tijdje vrij fanatiek..
minstens 3x in de week les en dna nog 1x trainen en 1x in de 6 weken op zaterdag 5 of 6 kamp..
ben ik 2 jaar terug meegestopt en ging kleintjes trainen..
daarna nog ene jaartje gefitnesst..

en nu...
tja..
ik zal de skates maar weer uit de kast trekken...

Viera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 14:31

ik zit op handbal Misselijk ga er lekker van af Haha!
vind ut niet leuk meer

veder fiets ik elke dag naar school (niet in het weekend) en naar viera

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 14:53

Ik fiets ongeveer een uur heen en terug naar school elke dag. En verder doe ik eigelijk niet echt iets speciaals aan sport. Jah in de zomer skate ik wel en dan soms op de fiets naar de manege en verder alleen schoolgym 3 uur per week.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 15:49

Hmm, Squash en counter-strike Knipoog
Veel meer niet eigenlijk..

Heike en ik zijn al maaaaaaaaanden (jaren?) van plan iedere week te gaan zwemmen maar het is er nog steeds niet van gekomen..

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 18:11

hum ben zeeeeeeeeeeer actief uhm Clown

paardrijden, dan moet ik de honden uitlaten, zeer vermoeid met een hond die alleen maar trekt. dan moet ik iedere dag mijn brommer aan rennen. zeer zwaar!!
dan moet ik op school trappen lopen, en ieder week 2 uur sporten. nu hebben we coupertest gehad en softball.

uhm, dan poets ik mijn paarden ,zwaar, als ze onder de modder zitten.
hihi ow ja ook nog de stallen,. is goed voor de spieren in je arm.
met andere woorden, ik doe alleen paardrijden. WEl een beetje Huilen want ik sport ontzettend graag, maar beetje weinig tijd met die ezels van mij.

ach ja heb er ook voor gekozen, en paardrijden komt bij mij op NUMMER 1

groetjes lara
ik heb wel gejudod toen ik kleiner was
en heb dwarsfluit gespeeld.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: wjerdo op 2001-05-31 19:14 ]</font>

mdev

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 18:18

Naast 't rijden, mmm...

'kep (bijna) elke week duikles (1 sters brevet). En ga om de paar dagen eens een paar km's maken op de race fiets...

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 18:25

Ik heb 2 uur in de week gym, dat is vermoeiend genoeg.. Schijnheilig En dan ook nog fietsen naar school Tong uitsteken

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 18:48

ik rij alleen paard. en fiets smorgens en smiddags naar school. maar dat gaat in slakkentempo (als ikd an een keer laat ben voor mijn doen kan ik gewoon wat harder gaan fietsen) Op school hoor ik 2 keer per week te gymen. nouja meestal schieten die er een paar keer bij in. omdat ik dat volkomen nutteloos vindt (beetje elkaar voor de schenen lopen trappen) de laatste keer dat ik mee deed kreeg ik een honkbal tegen mn smoel aan. en daarna had ik iets van bekijk t lekker en kijk ik van de kant rustig toe (1keer briefje meegehad dat ik last van mn voet had nooit meer gezeur)
Dan rij ik dus meestal 2 uur per week paard. niet super intensief (gister wel, was kei moe niet normaal meer, 2 uur achter elkaar eerste uur springen op een knol (ja knol) die je hard erop af moet rijden terwijl hij aan t bokken is en dan ook nog met 4 benen tegelijk over de hindernis springt)
en ik ren dan nog heel veel met ailin (zij de grote rondjes ik alleen de kleine rondjes om te zorgen dat ze blijft gaan.
vindt het wel voldoende wat ik doe. krijg namelijk ook nog heel veel beweging in mijn vingers van al dat gebok.

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 19:28

Het enige wat ik af en toe naast het paardrijden doe is vliegeren. In een buggy deed ik regelmatig met mijn vriend en nu sinds kort probeer ik ook kitesurf. Maar goed, ik doe dat te weinig en heb niet zo veel geduld, dus ik kan het nog niet echt. Marco wel, die vliegt meters door de lucht en snijd loeisnel door de golven. Ik ben al blij als ik 5 meter op die plank blijf staan!

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 19:31

ik ben in januari gestopt met jazzdance, dat heb ik 12 jaar gedaan en had er wel genoeg van. Ik danste in de B selectie, dat is de op 1 na hoogste groep bij de vereniging waar ik dus zat. Was wel heel leuk altijd, maar op t laatst niet meer. dus ikke kappuh...
nu alleen nog paardrijden en fietsen (naar school maar das als t goed is afgelopen, naar de pony's komt er weer aan en naar Gerald elke zaterdag)

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 19:32

ik heb vroeger hobo gespeeld, vraag me niet wat het is want dan zie je me niet meer... Mijn broer speelde hoorn, vind ik echt wel een vet geluidje, hobo op 1, sax op 2 en hoorn op 3...
Enneh, sinds een halfjaartje loop ik hard... En vandaag ging t weer: SUPER... dus ik ben weer trots... rij verder 'slechts' 1 paard per dag. Wat varieert van een bosrit van een paar uur tot een uurtje dressuren...

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 19:42

ik heb naast paardrijden altijd gekorfbald. maar dat doe ik ook al enkele jaren niet meer. ook heb ik een tijdje aquarobics gedaan. en in de zomer skeeler ik nog wel eens. ik zeg ook al weer een halfjaar ofzo dat ik weer wil gaan zwemmen (ook ivm mijn schouder) maar het komt er nog niet echt van. en momenteel komt het ook niet echt uit met mijn geld. (tja dat krijg je als je eindelijk aan je rijlessen voor je rijbewijs begint Lachen )

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 19:45

Oja, en ik doe dansen (of feestjes, ghe ghe) En crowdsurfen Tong uitsteken Tong uitsteken Extreme duivel Tong uitsteken Tong uitsteken