Leteral Stepper werkt het?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Margarita_Jarig

Leteral Stepper werkt het?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-07 19:25

Afbeelding

hebben jullie hier ervaring mee? Werkt het? Krijg je echt strakkere billen & benen?

Laura

Re: Leteral Stepper werkt het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 19:28

Van niks krijg vanzelf je strakkere billen en benen.
Ga je een half uur per dag op dit ding staan, neem ik aan dat je wel iets zal voelen. Maar daarvoor kan je net zo goed een half uur hardlopen of gaan touwtje springen Lachen

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 20:10

om strakke benen en billen te krijgen moet je zowieso vet verbranden door cardiotraining (hardlopen dus oa) om je spieren echt strak te krijgen moet je krachttraining doen. Het zal gerust wel wat doen, maar het zijn nooit wondermiddelen naar mijn idee, je benen en billen zijn zowieso al moeilijk te trainen. Maar als je vet verbrand en krachttraining doet (dat laatste kan oa ook met de stepper, maar als je geen spierpijn hebt zou ik intensievere oefeningen zoeken) ga je het gerust wel zien hoor!

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 20:20

Benen en Billen trainen moeilijk? Verward Squat, Lunges, Deadlift... Prima Been/Billen oefeningen en nog thuis te doen ook Knipoog Ik heb ze overtrained, ik mag dus niet meer *LOL*

Pest met dit soort apparaten is idd dat je ze niet in kan stellen. Elke avond hetzelfde half uurtje met dezelfde beweging en dezelfde weerstand is na een week of 3 niet effectief meer. Wil je je spieren aanpakken, moet je de weerstand hoog zetten. Maar wil je het juist meer op de vetverbranding moet je minimaal een half uur op lichte weerstand.

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 20:52

Het werkt bv niet bij je buik of wel?

_Margarita_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-07 22:52

Laura schreef:
Benen en Billen trainen moeilijk? Verward Squat, Lunges, Deadlift... Prima Been/Billen oefeningen en nog thuis te doen ook Knipoog Ik heb ze overtrained, ik mag dus niet meer *LOL*

Pest met dit soort apparaten is idd dat je ze niet in kan stellen. Elke avond hetzelfde half uurtje met dezelfde beweging en dezelfde weerstand is na een week of 3 niet effectief meer. Wil je je spieren aanpakken, moet je de weerstand hoog zetten. Maar wil je het juist meer op de vetverbranding moet je minimaal een half uur op lichte weerstand.

met die apparaat ken je de weerstand toch wel instellen??

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 23:41

Laura schreef:

Maakt niet uit hoor! Drie weken is meestal ook de tijd dat de motivatie weg is. Knipoog Daarna begin je weer opnieuw (ooooooit). Tong uitsteken

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 23:53

Is die beweging die je op dat ding maakt niet heel erg slecht voor je heupen?

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 01:07

daaf4ever schreef:
Is die beweging die je op dat ding maakt niet heel erg slecht voor je heupen?

als je er 10 uur per dag op staat wel Knipoog

Ik heb hem ook en het schijnt te werken, de ellende is alleen als hij een aantal weken niks doet dat dat ding vast zit en er geen beweging meer in te krijgen is Bloos Haha!
Je kunt overigens de weerstand wel instellen hiermee!

Maaaikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 19:18

Ik had hem van de zomer gekocht en er toen 2 weken lang elke dag 10 minuten opgestaan. Moet zeggen dat ik toen geen verschil zag Haha! haha
Sinds 2 weken sta ik er nu ongeveer 20/30 minuten op. En ik merk wél verschil! Mijn buikspieren voelen steviger aan en ik ben al een kilo'tje kwijt. Moet wel bekennen dat ik niet met de intentie op dat ding ben gaan staan omdat ik wilde afvallen. Meer om mijn buikspieren wat meer te trainen (naast mijn mensendieck oefeningen), iets betere conditie te krijgen (dat lukt al) en mijn bilspieren ook te trainen. En geloof het of niet, daar merk ik ook al wat verschil in! Daarnaast vind ik het ook heerlijk om een half uurtje lekker actief bezig te zijn zonder naar de sportschool te gaan. Lekker de tv aan en trainen!

Maaaikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 19:20

MISTRAL94 schreef:
Ik heb hem ook en het schijnt te werken, de ellende is alleen als hij een aantal weken niks doet dat dat ding vast zit en er geen beweging meer in te krijgen is Bloos Haha!

Haha ik heb ook wel wat probleempjes met het ding gehad, hij piepte en kraakte onzettend de laatste tijd, gesmeerd met olie, maar het hielp niet. Van kwaadheid heb ik hem toen helemaal uit elkaar gehaald waardoor ik het probleem zeer snel vond. Misschien een ideetje? Haha!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 19:46

Mijn moeder heeft hem gekocht, en het werkte niet. Ik ben er ook eens op gaan staan, en het duurde zo lang voor ik iets voelde (spieren die moe worden)

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 20:09

maikymouse3 schreef:
MISTRAL94 schreef:

Haha ik heb ook wel wat probleempjes met het ding gehad, hij piepte en kraakte onzettend de laatste tijd, gesmeerd met olie, maar het hielp niet. Van kwaadheid heb ik hem toen helemaal uit elkaar gehaald waardoor ik het probleem zeer snel vond. Misschien een ideetje? Haha!

nou dat kan ik idd weleens proberen Haha!

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 21:17

Wij hebben 'm ook, en hij is idd verstelbaar in verschillende sterktes.
Ik heb zelf niet de discipline om er elke dag op te gaan staan, maar denk dat het zeker helpt. Ja
Als ik het een paar dagen had gedaan, voelde ik het zeker wel in m'n benen.

Maaaikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 21:40

MarrieLeen schreef:
Wij hebben 'm ook, en hij is idd verstelbaar in verschillende sterktes.
Ik heb zelf niet de discipline om er elke dag op te gaan staan, maar denk dat het zeker helpt. Ja
Als ik het een paar dagen had gedaan, voelde ik het zeker wel in m'n benen.

De eerste week voelde ik het ook erg in mijn benen en deden mijn buikspieren zelfs zeer! Nu ik daar overheen ben hou ik het makkelijk 25 minuten vol. En aangezien ik na 2 weken al verandering zie, heb ik ook meer puf om het vol te houden Vork

_Margarita_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-07 21:00

Ik heb hem besteld, het zal mij benieuwen. Lachen