Halve Gare

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-01 16:43

De kindje van mensen hier in de straat zijn nogal veel herrie aan het maken, gewoon luidruchtig aan het spelen (ze zijn pas 3 en 6 ofzoiets). Staat er een of andere vent hier in de straat kei hard te schreeuwen "Koppen dicht! Stelletje etterbakken". Ik hoor hem beter dan die kindjes hoor. Als dit geen onzin is................................. Party!!

flopsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 19:21

haha dat roep ik ook wel 's tegen de vervelende krijskindjes uit de straat Lachen

blech vind ik zo'n poedersuiker geluid gillende kinderen! ook als ik naar buiten kom, ooh stil daar komt Flore aan hihhi

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 20:52

Jah bji ons is dat ook zo erg. Niet dat mensen erop reageren maar mijn buurmeisje speelt nogal de baas over haar broertje, gilt heel de tijd door de tuin. Miiiiitch dat mag je niet doen! Miiiiitch dit Mitch dat.

Echt irri is dat! En dan hebben er op het hoekje naast het huis van dat Mitchgilkind *LOL* nog een paar mensen wonen die de radio op het balkon zetten keihard en dan feestje gaan houden, en 's avonds gaan ze MEEZINGEN nou mense wees blij dat je hier niet woont *LOL*

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-01 17:14

Haha, in de straat waar ik tot m'n 6e ofzoiets gewoond hebt woonde ook een stel mensen die de radio altijd hééééééél hard zetten en dan keieieieieieiei hard meezongen. Mijn broertje gaat drummen Verdrietig Misselijk Frusty Fijn Scheve mond\

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 05:52

He cool Amina, dat je broertje gaat drummen. Dan heb ik nog wel een club voor 'm op Internet waar ie lid van kan worden misschien