2 examens, enneh, nu voel ik me: HUNGAH HUNGAH HUNGAH (mora kipstokken reclame)...
*slaat verveeld met knuppel op tafel*
Nimber
Geplaatst: 30-05-01 17:41
ziet het een beetje aan maar vind die knuppel erg gevaarlijk dus stuurt haar kudde afgerichte houtwormpjes erop af....
Pink_Horizon
Geplaatst: 30-05-01 18:01
hoe gingen je examens? wat had je?
Groetjess
Laui!
Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-01 21:03
ak en bio, en t ging wel denk ik.... zo ong 50 van de 80 beide keren. Dus ik heb niets te klagen. Voor ak mocht ik een 3,5 halen, voor bio een 4.6 die heb ik allebei wel binnen. NU nog maar hopen dat wisknudde echt een 2,2 is. De leraar was tijdens ak bezig met het tweede correctie werk, en hij maar veelbetekenent (wat?) kijken.... *zucht* kan die stress echt niet aan. Zou ik nu een keer mijn ovulatie overslaan (vandaag op examen, wist ik veel, nu weet ik het wel)....
*enorme zucht* Hungah is over hoor, knuppel heb ik verbrand en ik ga zo mijn bedje in: morgen autorijles en fysio (= heel hard rennen) en dan nog Joopseltje verzorgen (manen bijwerken) en dan nog eens een keer.... te veel gewoon... en vroeg naar bed want vrijdag moet ik me super kunnen gedragen... wil een vet goed cijfer voor mijn opstel!!!
miseryfox
Geplaatst: 31-05-01 14:19
mmmmm.. goezo nim!!!! ik was er gister nie en toch wel fijn dat k weet dat iemand op kleine lauitje past... je weet het maar nooit met die kids!!!
*grin*
Laui!
Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-01 19:24
ik ga mijn onderschrift veranderen... getraumatiseerd zullen jullie dan bevend en bibberend kijken als ik weer eens iets zeg... wat een ontzag voor mij... wie denk je wel niet dat je bent? *steekt verwaand haar neus in de lucht*
Marjolein
Geplaatst: 31-05-01 19:29
ik denk dat ik je tiemgenootje ben steek lekke rmn neus in de lucht (errug hoog) maak nu een brug klap achterover aaaaah mn rug auw maar vermaan mezelf en sta op eh en sluit me aan bij laui WIE denken jullie wel niet dat je bent (behalve natuurlijk de A's
miseryfox
Geplaatst: 31-05-01 20:38
de laatste keer dak in de spiegel keek (een half uurtje geleden) leek ik verdacht veel op die geweldige/mooie/slimme/etc Sharda.. dus ik heb eigenlijk aangenomen dat ik dat ben!!!
Laui!
Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-01 20:47
Knuffelt Marjo'tje bijna dood... ja ja... mijn tiemgenootje *pinkt traan weg* *diepe zucht*... wat is t leven toch mooi... En ik heb mijn examens al gehad... alleen morgen nog *gaap* kga nu naar bed... morgen weer fris en wakker!