Heel onze school had vandaag sneeuwvrij. (H) Om 11 uur waren we uit. en Nu (12.15) ben ik pas thuis wij moesten 8km fietsen over een dik pak ijs met sneeuw . Wie heeft er nog meer sneeuwvrij? en hoe vind jij dit?
was eigenlijk om 3 uur uit, toen werd het 12 uur, en ik was zelfs al om 11 uur uit omdat de leraar van het volgende uur ziek was was het 1e uur ookal vrij, dus ben maar 2 uurtjes naar school geweest...
gelukkig woon ik maar 5 minuutjes van school, want had wind tegen en kreeg alles in mijn ogen dus heb sporen van auto's maar gevolgd!
Hejhej Ja wij hadden 10 over half 11 pauze en toen begon het al een beetje te sneeuwen!! En toen we binnen kwamen hoorden we dat we waarschinnlijk 12 uur naar huis mocht.... Maar toen zat ik in de les(aardrijkskunde) en daar hadden we een proefwerk van, en toen waren we begonnen en toen was het even later door de luidsprekers heen: HALLO LEERLINGEN, DOORDAT HET WEER ZO ERG IS HEBBEN JULLIE VRIJ!!!!!! dus wij helemaal juichenn want we hadden geen proefwerk en we mochten naasr huiss:D Ik was dus 5 over 11 ongeveer uit en ik ben net pas thuiss!! en normaal fiets ik maar een half uur er over(ook lang maar alsnog ) Kon echt niks meer zien.. Nou hopen dat we morgen ook vrij hebben!!
ik was om 11 uur uit, maar een meisje was dr fietssleutel kwijt en toen zijn we denk ik rond half 12 aangefietst en ik ben net thuis. normaal doe ik er 20 minuten over ofzo
ik heb me zelf maar even vrij gegeven. Ik was bang dat ik anders door de sneeuw niet meer thuis zou komen.
Ik woon in groningen en moest eigenlijk in Dronten (vlak bij Lelystad) naar school. en naar school zou ik wel komen maar was toch echt niet van plan daar te overnachten
Ik ben sowieso vrij vandaag, maar vind het een beetje stom dat er sneeuwvrij wordt gegeven. Er valt maar 10 cm sneeuw en ja, voor Nederland is dat een berg, maar in het buitenland absoluut niet. Ik vind dat er hier veels te moelijk over sneeuw wordt gedaan. Ik was sowieso vrij, maar als ik wel gesprek had gehad, was ik wel gegaan, ookal was er dan risico dat ik met de trein niet meer thuis zou komen. Heel vervelend, maar ik vind niet dat een beetje sneeuw het hele land plat moet leggen. Openbare leven kan ook doorgaan met sneeuw.
Ik ben vandaag door de sneeuw stage vrij! ik moest er met de auto heen, alleen hier in de buurt is er nog niet erg gestrooid, en omdat mijn auto zo nu en dan uit valt, ben ik dus vrij maar ja heb thuis nog genoeg voor school te doen.