oplossing??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-01 09:46

Hoi Allemaal,

Voor mij de eerste keer op het onzin-forum als je het te onzinnig vind moet je het maar zeggen.
Wie heeft er een oplossing voor moeders die al na 5 min. bokken vinden dat je iets nuttigers (!!) moet gaan doen??

Renee

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 09:53

Oja ik ken het. Zo is mijn moeder ook.
Ik mag eigenlijk alleen nog van 3 uut tot 9 uur, maar nu ben ik lekker alleen thuis!

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 10:16

dan zeg je : Dit is nuttig! want je kan er een hoop van leren ofzo? Verward *LOL* *LOL*

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-01 10:31

Inderdaad je leert er ook veel van toch!!
Normaal ben ik ook alleen thuis maar we gaan verbouwen en nu is ze ook thuis!!!!
Aah morgen kan ik op school ook nog ff bokken na mijn examen.
Gelukkig is het daarna vakantie!!
Haha!
Renee

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 10:40

gewoon niets van aantrekken en stug doorgaan. ogen op oneindig (dus bokt) en lekker doortypen afentoe eens een paar andere onnuttige (voor dat mensen beginnen ikw eetd at t geen woord is maar t klinkt leuk) sites bekijken en dan weer mooi blauw schermpje erop plaatsen en vooral roepen ik ben toch aan t werk! AHUMHUMHUMMETJE AAN T WERK OM BOKT BIJ TE HOUDEN SOMS LUKT DAT NAMELIJK NIET HELEMAAL. (solly capslock aangezet prongeluk en geen zin om t opnieuw te typen) vooral niets van aantrekken.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 12:32

euuuuhhhh je moeder wat vaker mee laten lezen met de lollige dingen en vooral veeeeeeeeel foto's laten mee kijken gaan ze het zelf ook leuk vinden.
Mijn mammie vond het al jammer dat ze niet mee mocht naar de efteling *LOL*

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-01 14:00

Mijn moeder heeft niet zoveel met paarden geloof ik Verward
Maar ze snapt al die paardenverhalen niet echt geloof ik, ik zal haar weleens mee laten lezen op het onzin forum. Maarr straks gaat zij alleen maar bokken en kan ik niet meer eeeeeh aaaah dat zal wel niet.
Moet je trouwens een bepaalde tijd lid zijn van bokt om mee te kunnen op zo'n bokt meeting?? (zoals de efteling) ik heb al die verhalen gelezen en foto's bekeken en het lijkt mij echt geweldig Haha!
Overigens ga ik eind augustus met mijn vriend ergens een weekje weg in Brabant en nou hadden we afgesproken dat ik een keer zou gaan skieën (ben op wintersport geweest) en hij zou dan gaan paardrijden. Weet iemand in die buurt een beetje een mak paard (op een manege is prima hoor) die ook een beetje groot en sterk is (hij is 1.93m) waar hij op kan leren rijden?? Dan kan hij namelijk ook niet smoezen dat ie nog andere dingen moet doen gnagna.

Nou doeidoei
Renee

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 14:05

Ik zeg altijd dat ik iets voor school ga doen. En ik vertel haar altijd heel enthousiast over bokt. Vindt ze wel interessant.

fieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 20:40

Jaja, hier komt ie, (werkte bij mij ook) zeg dat je wel 2gulden per uur meebetaald, dat maar een weekje volhoud ( omdat je blut bent!!!!) en dan gewoon weer stug doorgaan en zeggen, ja, ik heb het opgeschreven, komt wel..........
Hielp prima! Zit nu als ik tijd heb op bokt!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 20:58

Gelukkig is mijn moeder zo niet, maar ze zit wel heel de tijd te zeuren over mijn huiswerk of ik het wel af heb en dat ik om half tien (alweer) af moet sluiten *kijkt op klok en ziet dat het allang half tien is geweest* *boeieeeehh Haha! *. Maar ik mag niet op de computer voordat ik mijn huiswerk af heb dus dan maak ik dat snel maar ff heel 'braaf' *woef* en dan lekker bokkuhhh .. Ik zou gewoon doorgaan ! Dan geeft je moeder vanzelf op Knipoog