verzilverde pandora bedels

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

C_hristel

verzilverde pandora bedels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-07 15:07

Heeft iemand ervaring met verzilverde pandora bedels? Ik wil namelijk graag weten of ze ook echt zilver blijven en dus niet verkleuren?

als het niet goed staat moeten jullie het maar verplaatsen

Kimmm

Re: verzilverde pandora bedels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 15:51

ik heb een armband met verschillende bedels, maar eentje van pandora en de anderen zijn een slag kleiner en zijn verkrijgbaar bij de Lucardi. maar om je vraag te beantwoorden. ik draag de armband dag en nacht, ook onder de douche enz. en de zilverkleur blijft gewoon zitten, nergens een plekje af en draag het ondertussen al een jaar of 2 Vork

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 16:00

ik heb een paar verzilverde bedels..
bij mij worden ze een beetje bruinig,
maar ik weet ook niet of het echte verzilverde bedels zijn, ze zijn namelijk niet van het merk pandora zelf,
maar van zo'n namaak merk, die heb ik een keer op zo'n marktje gekocht..
de gewone zilveren bedels van pandora daar blijft bij mij wel heel mooi de kleur opzitten Lachen

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-07 16:20

Kimmm: zie je echt veel verschil met de echte pandora's ?
Xfioon: Ja de echte zilveren bedels blijven mooi van kleur mr die zijn zo duur Haha!. Vndaar dat ik me afvraag of de verzilverde bedels mooi blijven

Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 16:50

bijna helemaal geen verschil, alleen dat ze net een slagje kleiner zijn en minder duur als de echte pandora (deze blijven heel mooi zilver van kleur! weet het merk alleen niet meer Clown maar ze zijn alleen te koop bij de Lucardi) ik heb hiervoor gekozen, omdat ik smalle polsen heb en dan zijn die van pandora wel heel erg groot Lachen net te groot als armband Clown

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-07 16:55

En hoe duur waren die bedels bij Lucardi?

Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 17:06

ehm... nou moet ik even heel hard denken, is namelijk tijdje geleden dat ik de laatste heb gekocht. volgens mij van 5 euro tot 15 euro, maar dit kan natuurlijk ook iets duurder zijn. de 'leukere' kosten rond de 8 euro, tenminste die ik leuk vind dan Vork

Avanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 17:30

ik heb een echte pandora meet grotendeels alleen echte pandora bedels.. maar ook een aantal van een plaatselijke juwelier die heel erg lijken op pandora.. maar ze blijven beide erg mooi en ik draag hem al een aantal jaren dag en nacht en ook met zwemmn, douchen enz...

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-07 19:48

THNQ kim`!

En hoe duur waren die van jou Aventi_haf?

Op marktplaats zie ik zoveel leukte maar ben echt bang dat ze snel verkleuren

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 19:50

Kimmm schreef:
ik heb een armband met verschillende bedels, maar eentje van pandora en de anderen zijn een slag kleiner en zijn verkrijgbaar bij de Lucardi. maar om je vraag te beantwoorden. ik draag de armband dag en nacht, ook onder de douche enz. en de zilverkleur blijft gewoon zitten, nergens een plekje af en draag het ondertussen al een jaar of 2 Vork

Zijn de "lucardi"bedels goedkoper dan de pandorra? Lachen

Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 20:19

Kimmm schreef:
ehm... nou moet ik even heel hard denken, is namelijk tijdje geleden dat ik de laatste heb gekocht. volgens mij van 5 euro tot 15 euro, maar dit kan natuurlijk ook iets duurder zijn. de 'leukere' kosten rond de 8 euro, tenminste die ik leuk vind dan Vork

graag gedaan C_hristel! laat je weten wat je hebt gedaan? Lachen

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-07 20:44

Hey kimmm. Ik heb nu een hele mooie gevonden. Ik wil graag die bestellen voor mijn moeder. Ik laat zo even een fototje zien en weten of de koop door gaat Haha!

Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 20:50

C_hristel schreef:
Hey kimmm. Ik heb nu een hele mooie gevonden. Ik wil graag die bestellen voor mijn moeder. Ik laat zo even een fototje zien en weten of de koop door gaat Haha!

ben benieuwd Lachen

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-07 21:08

Afbeelding

Hij is nieuw en koste me €31,00. Ik geef hem voor me moeder der verjaardag en ze houd van blauw dus vandaar dat ze voor deze gekozen heeft. Ze zei ook als die bedels verzilverd zijn moet je het net treffe of je goede heb ofniet. Zo heeft zei een vergulde ring en die ziet er ook nog steeds uit als goud en heeft ze nu al een jaar. Dusja ik ben benieuwd als hij binnen komt Haha! Zelf vind ik hem er erg mooi uitzien, hij is iig lekker vol

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 21:10

ziet er heel leuk uit.
jemoeder zal er heel blij mee zijn denk ik

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-07 21:12

Ik hoop het! hoop ook dat hij lang mooi blijft. Mr agh een gokje moet je durven wagen in het leven

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 21:15

jep idd das waar...
laat je nog ff weten hoe hij in het echt is??

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-07 21:18

Natuurlijk.. Ik laat ook wel even weten of hij verkleurd of niet. Voor de mensen die nog bedels nodig hebben is het misschien handig als ik de naam enz vn de koper doorgeef

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 21:21

Leuk topic dit. Toevallig heb ik vorige week van mijn moeder een pandora ketting gekregen voor mijn verjaardag. Is het nou echt zo dat de neppers de schroeven van een "echte" pandora ketting kunnen beschadigen? Ik heb vandaag op Ebay een zooi neppers besteld nl (en daarbij ook een nep armband voor de zekerheid dan heb ik sowieso wat aan die schakels) Ik weet dat die ketting nl. heel duur geweest is dus wil hem dan niet beschadigen.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-07 21:34

Uh dat ze kunnen beschadigen heb ik nog nooit gehoord. Mijn moeder wilt ook nog graag een ketting. Hoeveel bedels en voor hoeveel heb je ze besteld als ik vragen mag Geld, geld!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 21:36

Ik heb een soort pandora armband. Maar dan van het merk More, van de Lucardi.
Ik vind hem mooier dan de echte pandora's, omdat deze bedels fijner zijn, en de armband ook smaller is. Ik heb hele smalle polsen en de echte pandora is gewoon te grof, dat ziet er niet uit. Lachen

Ik ben er heel erg tevreden mee. Bedels zijn gewoon van zilver en blijven erg mooi. Er zijn veel verschillende bedeltjes dus je kan lekker sparen. En het mooiste: ze zijn betaalbaar! De prijzen liggen tussen de 5 en de 10 euro per bedeltje. Lachen

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-07 22:02

Zo das inderdaad een groot verschil als je de prijzen van een echte bekijkt!

Texas1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 22:06

jeetje 31 euro voor zo`n volle armband??? Mijn kale armband van pandora zelf koste al 20 euro...ik heb ook nog maar 3 bedels...allemaal van pandora zelf want de neppers beschadigen de schroef idd! Mijn heb bedels van 50 30 en 20 euro...dus ik koop niet zo snel een nieuwe bedel Lachen
Ik heb dan ook echt zilveren 1 met een goud hartje en 1 met een diamant...en de ander is een paardenhoofdje

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-07 22:09

Wel Texas1, is iets te duur voor mijn maar dan blijven ze iig wel mooi. Das 1 ding wat je ckr weet Tong uitsteken. Ik moet nog maar afwachten of die van mij mooi blijven

Texas1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 22:19

Idd dat is zeker zo want ik heb altijd me armband om wat ik ook doe...en k krijg ze altijd kado die bedels...ga ze zelf niet kopen Lachen vind ik net iets teveel Lachen