ff kijken wat dit is

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

yvonne18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-01 21:17

hoihoi dit is de eerste keer sinds mijn boktcarierre dat ik bij de onzin forum kom. wat is hier eigenlijk de bedoeling van? mag iedereen zomaar op elkaar reageren en mag je zelf iets plaatsen? ok ik hoor het wel.

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 21:21

je mag toch overal sowieso op elkaar reageren of ligt da aan mij?? Scheve mond\ anders doe'k het al vanaf het begin fout.. Tong uitsteken

Onzin is gewoon eigenlijk de forum waar je jah.. (de naam zegt het al) beetje onzin kunt plaatsen, moet wel van enig niveau zijn overigens. en je mag dus gewoon op elkaar reageren jah

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 21:23

o jeetje..van enig niveau?Hier zet je gewoon iets neer dat je kwijt wil maar niet TE serieus is.ik tenminste

yvonne18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-01 21:25

haha dan gaat het niet goed want ik kan ook nogal slap banketstaaf!

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 21:25

nou dat mag je dus ook op Onzin kwijt Lachen

yvonne18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-01 21:27

haha dan gaat het niet goed want ik kan ook nogal slap banketstaaf!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 21:48

hmm als je slap kan banketstaaf ben je hier zeker aan t goede adres.
eh toch dames uit A en LAUI (sharda mag niet meer meeee doen)
maarreh is hier volgens mijd e bedoeling dat je zo gezellig mogelijk en t liefst met de meest zinnige opmerkingen reageert dus vooral veel offtopic gaan bij verhaaltjes wel tig keer in een beirchtje veranderen van onderwerp en vooral nioet te serieus worden want dan mag je weer naar algemeen. maarreh voordfat bartjuh en heikjuh weer boos gaan doen je mag niet chatten en mega onzinnige oneliners plaatsen. als je echt wil zien hoe t hoort moet je eens bij de topics uit (eh) maart kijken volgens mij waren wij toen op ons hoogtepunt. maar dat weet oik niet zeker. ow en ik waarschuw je ook al vast. niet teveel op de A's letten (mensen uit apeldoorn) wantd ie beginnen meteen je oren van je kop te banketstaaf wat dus zwaar irri kan zijn (ik vindt het heeeeeeeel leuk om te doen) en vooral niet teveel reageren op bartjuh want die vindt natuurkunde ook onzin (totally mee eens) en die plaats hier om de haverklap weer eens natuurkundige topics (he bartjuh). ook niet teveel op Tovi letten (=maaike) die is namelijk niet helemaal wijs en vindt zichzelf heel wat en laat dat met der ploempende schaap ook steeds blijken. tovi komt trouwens van maaikepaaiketoverheks enneh ff denken of ik nog meer dingen moet waarschuwen?? eh denkdenk (kan tijdje duren ben blond, owja LAUI en ik zijn TIem en we sturen elkaar positivoboktenergie vooral na boktbroodjes. en karin is een groenpaarsflubbergeval (toch??)

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 12:14

een groene flubber met paarse stippen......

Afbeelding

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 20:05

ik kan me iets voorstellen bij groene flubber met paarse stippen maar ben toch erug benieuwd naar de ware betekenis van het kruisje. vanwaar trouwens flubberig iets??