Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Welshcobfan schreef:Ik ken wel mensen die het doen, mij te zwerverig. Ik bepaal mijn eigen toekomst en niet de tarotkaarten. Ik geloof niet in de aanwezigheid van orbs, vaak zijn het stofdeeltjes op een lens. Ik zie ook dat veel jonge mensen die zelf aardig onzeker zijn, doorslaan in de wicca. Dat ze geloven wat de kaarten vertellen, dat ze zich erna gaan gedragen en zo maken ze de voorspelling waar.
Persoonlijk vind ik het echt niet iets waar je als kind of als onzeker persoon zomaar aan moet beginnen, je raakt jezelf er makkelijk in kwijt.
Caira schreef:Welshcobfan schreef:Ik ken wel mensen die het doen, mij te zwerverig. Ik bepaal mijn eigen toekomst en niet de tarotkaarten. Ik geloof niet in de aanwezigheid van orbs, vaak zijn het stofdeeltjes op een lens. Ik zie ook dat veel jonge mensen die zelf aardig onzeker zijn, doorslaan in de wicca. Dat ze geloven wat de kaarten vertellen, dat ze zich erna gaan gedragen en zo maken ze de voorspelling waar.
Persoonlijk vind ik het echt niet iets waar je als kind of als onzeker persoon zomaar aan moet beginnen, je raakt jezelf er makkelijk in kwijt.
Wicca moet je niet verwarren met tarot kaarten leggen, iemand die aan wicca doet kan ook Tarot leggen, maar het hoeft absoluut niet.
Ts er zijn idd al veel topics over geweest, en ja ik ben er ook een.