Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annn_vld schreef:bij ons in de buurt heb je zo'n partywinkel, waar ze ook van alles verkopen voor zoveel jaar getrouwd .. misschien is dat wat , als ze dat bij jullie ook hebben;)
oudehinken schreef:Annn_vld schreef:bij ons in de buurt heb je zo'n partywinkel, waar ze ook van alles verkopen voor zoveel jaar getrouwd .. misschien is dat wat , als ze dat bij jullie ook hebben;)
Hier hebben ze dat niet in de buurt.
ik woon namelijk buitenaf en in een klein dorpje met alleen een cafe.
Annemiekbram schreef:Oudehinken is enig kind (toch?) dus ik weet niet of ze een groot budget heeft?
Jantine, in Oldenzaal zit wel zo'n feestwinkel, maar ik denk niet dat je daar wat leuks kunt vinden.
Moeilijk altijd zulke dingen.
Maar vinden ze een musical leuk?
of een dagje weg ergens heen
of een etentje...het hoeft toch niet zo veel te zijn? gaat toch om 't idee of zie ik dat verkeerd?
Annemiekbram schreef:hmm.dat wordt moeilijk.
Volgens mij heeft mijn vriendin een camera gegeven aan haar ouders.
Of misschien een ballonvaart over dat mooie twente?
Welshcobfan schreef:Mijn ouders waren 40 jaar getrouwd, wij (broer zus en ik) hebben een foto laten maken bij een professionele fotograaf en ingelijst. Was het mooiste kado vonden ze
Kun je ook doen, ook al ben je alleen. Waarderen ouders echt enorm: een mooie foto van hun kind!
Welshcobfan schreef:Weet ik, maar dan is de verassing eraf, aangezien je ouders weten dat je wordt gefotografeerd![]()
Vinden ze een dagje naar een thermenbad niet leuk?