Slaappatroon

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-01 01:21

Ik zie dat er nog meer zijn met zo'n ongezond slaappatroon als ik. We zijn nu met z'n drieen.
Hoe doen jullie dat morgenochtend (vanochtend) of hoeven jullie er niet vroeg uit?
Ik wil slapen Boos! Boos! Boos!

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 01:29

Dromen Nou, het is wel de bedoeling dat ik vroeg opsta, Gaaaap maar dat zal wel een heel groot probleem worden. Ik ben zo'n beetje de hele dag van huis geweest. Rond twaalf uur kwam ik thuis en dacht, nog vlug even mijn mail checken en op bokt kijken en dan op bed. Maar ja, ik blijf altijd plakken. Inderdaad niet goed voor mijn nachtrust Slapen , maar ik haal het wel een keertje in. Ik duik er nu in ieder geval wel in. Slapen Daarom wens ik de overgebleven nachtbokkers een fijne nacht(rust) toe.

Veel liefs en een dikke nachtzoen,

Lachen Sandra Lachen

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-01 01:52

Ik ben nu nog maar alleen, tch een goede reden mijn bed maar weer een op te zoeken Verward

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 06:48

Ik ben netjes om 2.20 uur naar bed gegaan. *LOL*

Eigenlijk zou ik tegen middernacht al gaan slapen, maar het was te gezellig op icq. Gelukkig werk ik vandaag thuis, hoewel ik toch om kwart over 7 op moest omdat ik om half 9 een afspraak heb (gaaaaaaap... Gaaaap ).

Meestal voel ik me best fit na slechts 5 uurtjes slaap, maar zaterdag ben ik uit geweest en toen lag ik ook pas om half 5 in mijn bedje. Bioritme is nu een beetje van slag... Boos!

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-01 10:16

Ik heb wel ICQ (geloof ik) maar er nog nooit wat mee gedaan, ik weet niet eens hoe het werkt, en zo te horen is dat maar goed ook *LOL*

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 15:33

Hmm, ik had vanochtend 2 uur statistiek en heb daar maar heeeeeel weinig van meegekregen Knipoog
Concentratie is vandaag ver te zoeken.. Vanavond maar weer eens proberen op tijd naar bed te gaan Knipoog