Gister ben ik in mijn moeders huis bezig geweest al mijn spullen naar boven te verhuizen zodat mijn zusje mijn kamer kan krijgen.
Phoe ik vond de verhuizing van mijn spullen van de manege naar huis al heel wat
Aangezien ik mijn spullen bij mijn moeder van een 20 m2 kamer met veel kasten moet overbrengen naar een kamertje van nauwelijks 12 m2 kan je je misschien voorstellen dat ik niet wist hoe ik zou beginnen
Maargoed, de helft staat nu boven, kamer is vol en wat ik met de andere helft die nog beneden staat ga doen daar denk ik nog even over na
Heb al wat kasten, m'n stereo en m'n tv gedoneerd aan mijn zusje maar dan blijft er nog een heleboel troep over die ze niet wil hebben.
Najah, gister dus al de hele dag gepoetst en vandaag neem ik het huis van mijn vriend maar eens onder handen. Hier is het ook een grote bende, we zijn een tijdje geleden begonnen met opknappen, schilderen, opnieuw behangen en ruimte maken voor mijn spullen maar we zijn halverwege blijven steken dus ook hier is het niet af.
Mijn vriend is vandaag weer aan het werk gegaan na zijn vakantie dus ik ben al vanaf vanmorgen vroeg aan het poetsen, klussen en stofzuigen om alles een beetje netjes en overzichtelijk te krijgen maar zo langzamerhand heb ik het gevoel dat ik twee huizen overhoop heb gehaald
Even bokken dus, rug richting troep en hopen dat het straks weg is als ik me omdraai
). Maar eh, dit weekend hebben we het best druk gehad en vanmorgen realiseerde ik me dat A. de wc toch echt wel eens schoongemaakt mag worden en B. de afwas van eht weekend staat er nog en C. ik wil vanavond ook nog rijden want ik heb wedstrijd zaterdag...
Vooral als je dan wat gaat schuiven met kastjes en spulletjes komen er hele families tevoorschijn JEKKKK!!!!