Poetsmiep

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cody

Poetsmiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-02 14:35

Jaja ik wordt echt nog een keer een huisvrouwtje Haha!
Gister ben ik in mijn moeders huis bezig geweest al mijn spullen naar boven te verhuizen zodat mijn zusje mijn kamer kan krijgen.
Phoe ik vond de verhuizing van mijn spullen van de manege naar huis al heel wat Bloos
Aangezien ik mijn spullen bij mijn moeder van een 20 m2 kamer met veel kasten moet overbrengen naar een kamertje van nauwelijks 12 m2 kan je je misschien voorstellen dat ik niet wist hoe ik zou beginnen Scheve mond
Maargoed, de helft staat nu boven, kamer is vol en wat ik met de andere helft die nog beneden staat ga doen daar denk ik nog even over na Haha!
Heb al wat kasten, m'n stereo en m'n tv gedoneerd aan mijn zusje maar dan blijft er nog een heleboel troep over die ze niet wil hebben.
Najah, gister dus al de hele dag gepoetst en vandaag neem ik het huis van mijn vriend maar eens onder handen. Hier is het ook een grote bende, we zijn een tijdje geleden begonnen met opknappen, schilderen, opnieuw behangen en ruimte maken voor mijn spullen maar we zijn halverwege blijven steken dus ook hier is het niet af.
Mijn vriend is vandaag weer aan het werk gegaan na zijn vakantie dus ik ben al vanaf vanmorgen vroeg aan het poetsen, klussen en stofzuigen om alles een beetje netjes en overzichtelijk te krijgen maar zo langzamerhand heb ik het gevoel dat ik twee huizen overhoop heb gehaald Bloos
Even bokken dus, rug richting troep en hopen dat het straks weg is als ik me omdraai Schijnheilig Haha!

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 15:24

Och hemeltje, vanavond komt er "geheel vrijblijvend" zo'n spaaradviseur bij ons langs (ja, heeft Harry geregeld Boos! ). Maar eh, dit weekend hebben we het best druk gehad en vanmorgen realiseerde ik me dat A. de wc toch echt wel eens schoongemaakt mag worden en B. de afwas van eht weekend staat er nog en C. ik wil vanavond ook nog rijden want ik heb wedstrijd zaterdag...
Die adviseur komt natuurlijk op de mooie tijd van 19.00 uur, en ik zit dus tot 17.00 uur op mijn werk, ben nog later pas thuis....AAARRRRGGGHHHHH

Dus Cody, als je toch nog wat energie over hebt, kom dan alsjeblieft langs..... Schijnheilig

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 15:32

Ik ken die stress!!

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 16:00

Hahaha wat een medelijden!!
Dat is wel een voordeel van mij, ik doe niet snel iets, maar als ik ergn aan begin moet en zal het eerst af voordat ik iets anders ga doen Lachen

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-02 16:10

Nou de woonkamer hier is picobello Pling
Alles gestoft, opgeruimd en de vloer is gestofzuigd en gedweild. Ik ben trots op mezelf Haha!
Afwas is ook gedaan, aanrecht is keurig schoon.
Slaapkamer is ook netjes en schoon.
Alleen liggen nog overal kleren van mijn vriend. En papieren. En andere troep. Kleren en papieren mag hij zelf uitzoeken en de overige troep heb ik in ons rommelhok gegooid, moet ie ook uitzoeken als hij daar een keer zin in heeft.
Ik zit tenminste weer in een leefbaar huis, ben benieuwd hoe lang we het zo houden.
Nu ga ik even lekker niksdoen, dus helaas Dees, je zult zelf je huisje moeten schoonmaken, sorry Lachen En die 'geheel vrijblijvend' heb ik ook zo vaak mensen aangesmeerd met telemarketing. Bloos
Vanavond ga ik weer bij mijn moeder aan de gang, enge daar alleen zijn de spinnen Scheve mond En geen langpoten, nee van die zwarte joekels van 4 bij 4 (cm Schijnheilig ) Ik zat daar in de tuinkamer en aangezien ik er al ruim een jaar niet meer geslapen heb is het een heerlijk rustige kamer om je als spin te vestigen Lips are sealed Vooral als je dan wat gaat schuiven met kastjes en spulletjes komen er hele families tevoorschijn JEKKKK!!!!
Mijn zusje is dus gebombardeerd tot 'kastje-van-de-muur-schuif-hulpje' en ik sta op 2 meter afstand te kijken wat er achter vandaan wandelt voordat ik iets aanraak. Haha!

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 20:25

Ik heb net als een hamster met een dwangneurose , mijn tassen die ik mee heb genomen op vakantie ( ik ben vandaag terug gekomen ) uitgeruimd.
Het lucht wel op Haha!.
Maar mijn familie denkt , geloof ik , dat ik gek ben geworden met mijn opruimwoede Haha!.