ik open het portier en mijn net 1 dag oude tas met inhoud is weg!
ik ben net jarig geweest en heb die tas gekregen met mijn verjaardag, een hele mooie van esprit. ik had er nog behoorlijk wat inzitten ook
mijn portomonnee met pinpasjes, brommerbewijs en IDkaart, net nieuwe parfum, 2 truitjes (waarvan 1 gekregen van mijn vriend) mijn sleutelbos (mijn vader is nu dus sloten aan het verwisselen aangezien op mijn IDkaart mijn adres staat) pakje sigaretten (niet zo erg) fles water (ook niet erg) maar ook mijn telefoon (wel heel erg dus....
)we konden aan de auto geen inbraak sporen zien en voor de rest is er ook niets weg. in mijn portomonnee zat maar 3 euro in gelukkig. maar al met al dus wel voor 280 euro weg, foetsie!
mijn moeder snel gebeld met de telefoon van mijn vriend en die heeft meteen mijn pasjes geblokkeerd. wij weer terug naar de bios gelopen en de politie gebeld. we moesten morgenochtend aangifte doen in de woonplaats van de gedupeerde (ik dus)
maar nu vraag ik mij af hoe dat zit met de verzekering en alles.... als er geen sporen van inbraak te zien zijn (en die hebben wij in het donker niet echt kunnen vinden) word het dan nog wel vergoed? en onder welke verzekering valt dat, want het was dus de auto van mijn vriend, valt dat dan onder zijn aansprakelijkheids verzekering?
ik baal hier echt ontzettend van, ik heb nog een heel kein beetje hoop dat ze het aan de kant hebben gesmeten omdat ze er niet veel mee konden en een eerlijke vinder het terugbrengt. er zitten namelijk dingen tussen waar ik aan gehecht ben en natuurlijk al mijn telefoonnummers...
ik dacht nog wel toen we uitstapten, zal ik de tas meenemen? maar het is een A4 tas (voor school) en die vond ik te groot om mee te nemen de bios in... had ik dat nou toch maar gedaan... dan had ik mijn spulletjes nu nog gehad.
groetjes een sippe liselot