tas gestolen met inhoud :((

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liselot

Berichten: 32190
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

tas gestolen met inhoud :((

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-02 01:14

nou lekker avondje bioscoop denk je dan. kom je terug bij de auto zie je dat de portieren open zijn, ik dacht HUH? ik heb ze op slot gedaan.
ik open het portier en mijn net 1 dag oude tas met inhoud is weg! Verdrietig Boos!
ik ben net jarig geweest en heb die tas gekregen met mijn verjaardag, een hele mooie van esprit. ik had er nog behoorlijk wat inzitten ook Huilen mijn portomonnee met pinpasjes, brommerbewijs en IDkaart, net nieuwe parfum, 2 truitjes (waarvan 1 gekregen van mijn vriend) mijn sleutelbos (mijn vader is nu dus sloten aan het verwisselen aangezien op mijn IDkaart mijn adres staat) pakje sigaretten (niet zo erg) fles water (ook niet erg) maar ook mijn telefoon (wel heel erg dus....Boos!)
we konden aan de auto geen inbraak sporen zien en voor de rest is er ook niets weg. in mijn portomonnee zat maar 3 euro in gelukkig. maar al met al dus wel voor 280 euro weg, foetsie!
mijn moeder snel gebeld met de telefoon van mijn vriend en die heeft meteen mijn pasjes geblokkeerd. wij weer terug naar de bios gelopen en de politie gebeld. we moesten morgenochtend aangifte doen in de woonplaats van de gedupeerde (ik dus)
maar nu vraag ik mij af hoe dat zit met de verzekering en alles.... als er geen sporen van inbraak te zien zijn (en die hebben wij in het donker niet echt kunnen vinden) word het dan nog wel vergoed? en onder welke verzekering valt dat, want het was dus de auto van mijn vriend, valt dat dan onder zijn aansprakelijkheids verzekering?

ik baal hier echt ontzettend van, ik heb nog een heel kein beetje hoop dat ze het aan de kant hebben gesmeten omdat ze er niet veel mee konden en een eerlijke vinder het terugbrengt. er zitten namelijk dingen tussen waar ik aan gehecht ben en natuurlijk al mijn telefoonnummers... Verdrietig

ik dacht nog wel toen we uitstapten, zal ik de tas meenemen? maar het is een A4 tas (voor school) en die vond ik te groot om mee te nemen de bios in... had ik dat nou toch maar gedaan... dan had ik mijn spulletjes nu nog gehad.

groetjes een sippe liselot

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 09:38

lekker is dat zeg !!
echt K*t he !!
ik hoop dat het terug komt!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 09:42

Hmm... een les voor de volgende keer: NOOIT waardevolle spullen in het zicht leggen. Uit ervaring weet ik dat ze in de achterbak ook niet altijd veilig zijn, maar je moet het inbrekers ook weer niet te makkelijk maken. Bleeeeh, al die ellende die je dan weer hebt van dat pasjes- en sleutelgedoe... Sterkte ermee, dit is echt balen!

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 09:54

Ik denk niet dat dit onder je verzekering valt.
Je behoort waardevolle spullen nooit zonder toezicht achter te laten en al helemaal niet in de auto te laten liggen.

Als je op vakantie gaat of zo en je gaat onderweg eten dan kan de inhoud van je auto nog wel gedekt zijn maar als je thuis spullen gewoon 's nachts in de auto laat is het al niet gedekt. (in de meeste gevallen er zijn natuurlijk uitzonderingen)

Maar je tas in de auto laten met al je spullen? Sorry dat ik het zeg maar waarom heb je dat in hemelsnaam gedaan??
Dat is gewoon een uitnodiging om in te breken. Ik zou echt mijn waardevolle spullen niet in de auto durven te laten. En als het dan echt niet anders kan helemaal uit het zicht leggen. Maar ja pinpasjes en dergelijke moet je gewoon thuislaten als je ze toch niet nodig hebt want je ziet het: je bent alles kwijt.

Heel vervelend voor je.........

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 10:23

Jeetje wat rot zeg!

En kaj, ik zou inderdaad ook nooit m'n waardevolle spullen in de auto laten, maar dat komt ook alleen maar omdat de auto eens is opengebroken. Ben je nog nooit bij een autoinbraak betrokken geweest, dan denk, ik kan het wel even laten liggen. Helaas kan dat dus niet meer, wat overigens ronduit schandalig is.

Veel sterkte verder!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 10:33

Wat staat er ook alweer op die bordjes? 'Op slot, buit eruit' ofzo toch?

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 16:31

kan je je telefoon niet bellen soms nemen ze op en zeggen ze hun achternaam ook en kun je uitzoekne waar ze wonen

Liselot

Berichten: 32190
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-02 13:17

nou vanmoregn kwan er een man langs en die heeft mijn IDkaart, brommerbewijs en bankpasjes gevonden en dus teruggebracht... pasjes zijn natuurlijk geblokkeerd... maar ja maakt niet uit.
telefoon krijg ik vergoed via BEN... daar had ik dus een abbonement, ik kan uit 5 telefoons (waarvan 2 siemens en 3 nokia) 1tje uitzoeken ik hoef alleen maar mijn abbonement te verlengen met 12 maand, maar dat maakt me niet uit.
we hebben de auto ook onderzocht en er zijn weldegelijk sporen van inbraak te zien... de cilinder van het slot aan de bijrijderskant hangt er helemaal los in.... dus daar hebben ze hem opengemaakt.
we zijn gisteren naar de politie geweest en hebben dus aangifte gedaan... het werd alleen vergoed als remo (of zijn moeder aangezien het haar auto is ) daar een verzekering voor heeft.... ik heb dat dus wel maar remo weet het niet... beetje balen he dat je afhankelijk bent van andermans verzekering terwijl je daar zelf wel voor verzekerd bent.