gaat hier helemaal niet goed
Lang verhaal kort te maken en nog niet in houdelijk op de zaken in te gaan.
Er is vanacht op stal een ramp voltrokken. Er is IEMAND of iets gebeurt.
Er is bij 3 paarden in de stal plassen bloed gevonden tegen de muren op gesmeerd.
paarden zijn onder bloed besmeert. 1 welsh hengst is losgebroken.. * uit zn stal bewust gehaald*
Deze kan niet open zonder dat iemand het doet.
Politie is vanavond geweest. vanmorgen dacht ik dat paarden hadden gevochten * wat mogelijk is al 2 jongen arabierne hengsten bij elkaar komen.. en naar een merrie gaan in stal *
Maar overal zie je vinger afdrukken staan bloed afgeveegd etc. Er is om kwart over 5 vanmorgen een auto gehoord op stal. van de buren hoorde ik dit.
Vanavond na me werk hoorde ik pas dat de politie is geweest.
Al die tijd dacht ik dat het de paarden waren die gevochten hebben,.
Vanmiidag kwam iemand aan de deur.. bij Noah was er bloed IN stal gevonden.. tja.. gaat er niet van uit dat het zo veel is. maar alles hangt aan de muur
Maar goed ik heb het zo gelaten.. kan gebeuren dat ze een tand gebroken hebben ofzo
Nu is dus echt heel wat gebeurt.. technisce recherce komt morgne onderzoek doen.. bloed testen WAT Voor bloed het is. * dat het bloed is is zker. heeft al onderzocht*
maar mensen bloed.. of dieren bloed..
Wij zijn kapot.. ik ben zo bang../
in 3 stallen!! in stal 4 is een ijzere staaf gevonden..
ik ben kapot.. ben helemaal in gestort.. Hoop morgen dat ik al me dieren nog op de been ziet staan.. morgen een gedetailleerd verslag!!
Dit is even vluchtig getypt..
Ik woon in Nieuwkoop zuidholland.. mensen dit is een waarschuwing