Voordat ik met mijn ex kreeg reed hij 86x per dag door de straat, ik vond het toen leuk... de aandacht. Toen wij wat kregen bleef hij 86x door de straat rijden, in het begin was het nog leuk, maar het werd een verplichting en ik voelde me behorlijk geremd in mijn eigen privacy! Nadat ik het uitgemaakt heb, blijft hij langsrijden. Hij bezoekt de kroeg waar ik kom, hij smste dat hij me niet kan laten gaan want hij houd nog van me! Hij rijd voorbij mn huis, mn werk, en volgens mij ook voorbij mn paard! Zitik in het huis van iemand anders om op tepassen, rijd hij ook voorbij ondertussen naar binnenkijkend.
Dat hij mij niet los kan laten dat snap ik wel, ik ga geen smsje oid. sturen want dat is voor hem de aanleiding om weer volledig te gaan smssen ookal ga ik daar niet op in!
Moetik hem maar blijven negeren? Ik vermijd hem al, onlangs sprak ik hem omdatik de voordeur vna mijn "logeerhuis" uitstapte en hij daar aan het werk was.... En toen kon ik moeilijk doorlopen!
Ik voel me er niet echt prettig onder, omdat ik het idee heb dat hij mij nog helemaal volgt, via via dan!
Maar aan de andere kant... hij kan mij dus niet loslaten. Ergens probeert hij het wel, hij rijd niet meer dna noodzakelijk langs. (zijn maat van zn werk woont bij mij in de straat en die moet hij iedere dag afzetten en ophalen)
Wat nu...?

[edit:BartVB]Titel[/edit]