Vandaag om 7 uur stapte ik met mijn moeder en zusje van 16 in de auto richting Groningen waar mijn zusje vandaag geopereerd werd. We hebben ons gemeld en kregen een kamertje toegewezen, mijn zusje was al vanaf de vorige avond nuchter en was al een beetje slapjes. Ze kreeg een pilletje waar ze zoals de zuster zei 'dronken' van werd, dat vond ze wel wat
Na een uurtje mocht ze naar de OK waar het tussenschotje in haar neus weer rechtgezet is. Ze is namelijk altijd verkouden en heeft vaak hoofdpijn. Mijn vriendin heeft deze operatie ook eens gehad en die was 2 weken lang bont en blauw in haar gezicht. Geen fijn vooruitzicht.
Maar na een uur kon mijn moeder haar weer van de OK ophalen en kon ze lekker op bed liggen. De neus in het verband en twee joekels van tampons erin. Ze is nauwelijks misselijk geweest en mocht rond een uur of 2 van het infuus af. Haar neus heeft ze wel behoorlijk last van en ze wilde graag even slapen. Mijn moeder en ik zijn toen naar Divoza gereden waar ik een grijze Mondoni Sahara heb gekregen voor mijn verjaardag (voor degenen die nu schrikken - ik was al in april jarig
) en mijn moeder heeft een mooie waxjas gekocht. Ik heb ook maar een catalogus voor mij en mijn zus meegenomen hoewel ik in de pc wel als actief stond, houd in dat de catalogus en klantenpas onderweg zijn. Eindelijk
Toen weer terug naar mijn zusje die alweer door het ziekenhuis aan het wandelen was met Bert.
Ik had haar een ballon gegeven van Bert aangezien we op Vlieland veelvuldig het Sesamstraat kwartet hebben gespeeld
Toen wij rond een uurtje of half 7 weggingen belde mijn zus, die was nu onderweg met mijn vader dus over bezoek heeft ze niet te klagen. En ik heb mijn zus even ingefluisterd dat zij Ernie dan maar moet kopen
Maargoed, net thuis, helemaal brak, heb van 8 uur 's morgens tot half 7 's avonds in het ziekenhuis rondgehangen. Morgen weer even heen, ze moet nog 2 nachtjes blijven dan gaan die proppen uit haar neus en dan thuis nog een paar weekjes heel rustig aandoen (iets wat erg moeilijk is voor mijn zusje) maar ik ben al blij dat het vandaag zo goed verlopen is.

ze ziet er ook behoorlijk tegenop. Wat ze wel heel fijn vindt is dat ze weer naar huis mag, lekker in haar eigen bedje slapen en vertroeteld worden.
, maargoed bij mij was het gelukkig een dagopname, was tegen 6 uur weer thuis!!