goed topic moet ook nog aan het verzinnen slaan, maar koop het liefst iets waar hij ook echt wat aan heeft. Maar was bijv. ook al aan het denken aan, een bestuurbare auto.....dit omdat hij dit al vaker verteld heeft dat hij die vroeger graag wilde, en nu nog steeds erg gaaf vind, maar nooit gekregen heeft.... vriend is trouwens 27
Ineens weet ik wat.. Het is alleen niet bepaald een kerstkado.. Hij zegt net dat ie wil leren paardrijden, maar hij wil eens langs het strand rijden. Dus ik ga hem eens verassen met een strandritje..
Ik geef hem dingen voor onze uitzet, hebben we afgesproken, omdat we er druk mee bezig zijn.
Vorige jaar hebben we ringen gedaan. We gingen voor vriendschapsringen, maar we konden geen mooie vinden, toen zijn het uiteindelijk trouwringen geworden
dit heb ik voor mijn vriend voor sinterklaas gedaan:
op de site van bv kruitvat of hema kun je software vinden om een fotoboek te maken. Ik heb er een voor vriendlief gemaakt. Vakantiefotoos en allemaal andere. Je kunt er leuke tekstjes bijzettten. Allles wordt afgedrukt. En zeer betaalbaar! Al vanaf 10 euro voor een klein boekje met 36 bladzijdes en een ringbandje erin. Ik vind het een leuk, persoonlijk cadeau dat niet wordt weggegooid. (ik hoop dat mijn vriend dat ook vindt!) ik heb een lastige vriend, hij is niet enorm van de materiele zaken. Luchtjes vindt hij vies en hij heeft de meeste dingen al die hij graag wilde hebben.
mijn vriend maakt me af als ik weer begin over hem op een paard. NO WAY DUS! ben wel jaloers op jullie, hiervoor had ik een vriend waar ik de blits mee maakte op stal, want hij reed mijn verzorghaflinger destijds ook netjes aan de teugel, haha! Maarja, ik ben nu wel gelukkig hoor!
Mijn ex had zelfs een paard, wat nu mijn paard is! Dus ik maakte ook de blits op stal. Mijn huidige vriend wil graag leren paardrijden, misschien dat ik hem dan voor kerst een lesje in de bak kado doe! Ik zit ineens vol met ideeen!
Ha, denk dat ik dit maar eens ga volgen Mijn vriend is vaak aan het klussen, had een heel pakket met boor enzo gezien van chocola, best grappig Als klein cadeautje ofzo.. Maar nu wou ik dat kopen als grapje, was het uitverkocht.. Ik moet dus ook nog wat bedenken, maar wat! Ik krijg hem dus ook echt absoluut niet op een paard...
waar zou je dat ergens kunnen boeken een strandrit bijv
Bij een manege aan het strand misschien Ik ga zelf altijd bij ride by the sea www.ridebythesea.nl .. Ik kan met mijn eigen paard ook naar het strand. Maar met mensen die niet goed kunnen rijden geef ik ze niet mijn paard mee, dan gaan we daar rijden..