ik weet het, ik ben misshien wel de duizendste

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laar

ik weet het, ik ben misshien wel de duizendste

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-02 22:39

die een vraag heeft over the sims , en ik weet niet of ik het hier mag plaatsen of er nog over mag beginnen , maar ik ben opeens weer helemaal dol van the sims, en de enige sims die wij hebben is de eerste , weten jullie een site waar je ze kunt downloaden?
www.thesims.com is een site met info erover , trouwens echt wel de moeite waard, maar ik kan er nix downloaden ( duhhh, het is waarschijnlijk ook de oficieele site ~)

kunnen jullie me een tip geven als dat mag?
en als ik dit hier niet mag plaatsen waar op dit forum wel , of op welk ander forum?

groetjes lara alvast bedankt! Tong uitsteken

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 00:43

denk niet dat je dit op een forum mag plaatsen, omdat je de sims nergens MAG downloaden.. het downloaden van spellen is illegaal, en je zult de add ons toch echt in winkels moeten kopen.. Maar als je vragen hebt over games of spellen of computerproblemen, kun je altijd terecht op:
http://www.messageboard.nl/forums/alpha/258/

het is een engelstalig forum eigenlijk, maar je kan er ook nederlandse berichten plaatsen hoor, dat is geen probleem aangezien ik die zo kan vertalen

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 01:54

Sypheron schreef:
het is een engelstalig forum eigenlijk, maar je kan er ook nederlandse berichten plaatsen hoor, dat is geen probleem aangezien ik die zo kan vertalen

Jij bent wel erg desperate wat forumgebruikers betreft, hè Syph? Knipoog

Plau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 02:29

[off topic]
lol Tong uitsteken
zeg Syph alleen UT gamer? geen CS??
nah ja zal wel topic plaatsen over games Tong uitsteken
[/off topic]

normaal mag je die info idd niet op een forum ofzo plaatsen, kzou zeggen als je de sims leuk vind huur 'm bij de bib en kopieer 'm dan (dat is LEGAAL!!!!) en anders zul je 'm moeten kopen (wat wel de moeite waard is denk ik, als je tenminste een spel veel en met plezier speelt)

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 18:01

Plau schreef:
[off topic]
lol Tong uitsteken
zeg Syph alleen UT gamer? geen CS??
nah ja zal wel topic plaatsen over games Tong uitsteken
[/off topic]

normaal mag je die info idd niet op een forum ofzo plaatsen, kzou zeggen als je de sims leuk vind huur 'm bij de bib en kopieer 'm dan (dat is LEGAAL!!!!) en anders zul je 'm moeten kopen (wat wel de moeite waard is denk ik, als je tenminste een spel veel en met plezier speelt)

euh dat is ook echt niet legaal..... je mag een spel kopieren, maar alleen als je het origineel in je EIGEN BEZIT hebt... verder mag je ook mp3's downloaden maar die mag je maar 24 uur op je pc hebben staan.. daarna moeten ze verwijdert worden...

En jawel ik speel wel eens CS, nouja ga er binnenkort weer eens mee beginnen want mn clan (Stelt niet veel voor) heeft een of andere league gejoined... en ik moet alles op irc regelen want dat snappen zij niet echt Tong uitsteken

Plau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 22:02

serieus hoor, spel huren bij de bib en dan kopieren is LEGAAL!!! 100& zeker! Spellen van vrienden kopieren mag weer niet :S kromme NLse wetgeving!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 22:05

Plau schreef:
serieus hoor, spel huren bij de bib en dan kopieren is LEGAAL!!! 100& zeker! Spellen van vrienden kopieren mag weer niet :S kromme NLse wetgeving!

nope.. je moet echt het spel in eigen bezit hebben... dan zou het kopieren van cd's, videobanden en dvd's ook legaal zijn en dat is het absoluut niet. Als het bij de bieb wel mag, waarom zou het dan bij vrienden niet mogen? Dan kunnen ze de illegale kopies helemaal niet meer stoppen..

Cynnie_21

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 16:21

Nou, nu kunnen ze het in feite ook niet stoppen. Zowat iedereen kopieert van vrienden... dusja.. Lips are sealed

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 17:58

De muziek industrie is nu bezig om via de rechter, het recht te krijgen om op computers in te breken en 'hun spullen' terug te halen en van de pc te verwijderen.. of ze het zo ver krijgen is nog maar de vraag want het is een serieuze inbraak op het recht op privacy...

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-02 16:02

maargoed ik heb em al, gedownload met kazaa lite , helemaal virus vrij was deze , nu heb ik house party , hot date mist 7 bestanden die ik bij een vriendinnetje moet ophalen, en vacation kan ik van vrienden kopieren.