bwuerk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

bwuerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-02 20:13

Voel me zo ontiegelijk brak opeens! Scheve mond
Ben vanmiddag even gaan zwemmen, was heel lekker weer enzo, dus dat moet kunnen dacht ik. Daarna ben ik lekker in mijn t-shirtje en mijn joggingbroek een boek gaan lezen in t zonnetje, lekker! Na een kwartiertje vielen mijn ogen dicht (lekker rozig, maar dat gebeurt me vaker), dus ik lekker achterover gaan liggen en toen ben ik ingeslapen.
Toen ik weer wakker werd (geen idee hoe veel later) was ik zo duf en zo rozig als maar kon, 't liefst was ik gelijk naar mijn bedje gehold en had ik lekker een flinke slaap gedaan, maar ik moest nog eten, en nu zit ik dus zo duf als een konijn achter de computer. Denk dat ik zo maar eens extreem vroeg mijn bed opzoek. Knipoog Pfff, wat is dit vermoeiend zeg! Slapen Gaaaap Haha!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 20:16

jep i know the feeling. probleem is dan ook nog dat ik later op de avond moeilijk in slaap kom...

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 20:48

ja heb ik ook!!!!!!!!
gister viel ik in de auto in slaap terwijl mn moeder ff boodschappen doen was!!
en vandaag was ik een film aan het kijken met een vriendin en ik heb een deel gemist omdat ik weg dommelde!!!!

Buitenzorg

Re: bwuerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 21:44

Laui! schreef:
............dus ik lekker achterover gaan liggen en toen ben ik ingeslapen..............

Doe je dit niet te vaak Laui? Haha!

Sorry! off-topic! Tong uitsteken

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 22:52

haha, dat viel mij ook al op..... *LOL* We kunnen je echt nog niet missen hier hoor Laui! En ja, ik ken het. Of zo in het ritme van korte nachten zijn dat je de dag dat je WEL uit kunt slapen, harstikke vroeg wakker bent, niet meer kiunt slapen, maar opstaat en je de hele dag verder gigabrak voelt... Errug prettig, maar niet heus.

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 02:30

Tja... ik slaap gewoon niet Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-02 15:20

Ik ben extreem snielig. Ik had dus gewoon koorts! Dus ik ben lekker vroeg naar bedje toe gegaan en nu lekker thuis, want ik mocht niet naar buiten.
Stond vanochtend ook te draaien op mijn benen. Pfff, voelde me echt totaal brak! Maar ik ga er weer keihard tegenaan en dan morgen weer beter zijn?

replika

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 18:47

mm, dat gevoel had ik op vakantie ook, kwam na het eten alles dr weer uit, hoge koorts...bleek ik een zonnesteek te hebbe, 4 dage nix kunne ete (was wel goed voor mn lijn Knipoog !

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-02 11:29

Hehehe, ik kan eten wat ik wil gelukkig, maar ik ben nog steeds ziek. Zondag had ik 38.5 graden koorts, maandag 39.2 en gister 39.3
Ik mag hopen dat ik vanavond iets minder koorts heb, want dan ga ik morgen echt wel naar de dokter voor een antibiotica kuurtje. Ik kan hier zo slecht tegen, mijn familie vraagt zich al af of ik echt wel ziek ben (eh, ja, 39+ is wel koorts ja) en ik wil alleen maar beter worden. Ondertussen zit ik dus lekker thuis te niksen (gister niet eens gebokt, alleen maar gepokerd en gerummicubd). Bwuerk, echt neit fijn, ziek zijn!