Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:Vragen jullie je ook wel eens af, waarom je elke dag nog leeft?
bokker schreef:natuurlijk vraag ik me dat wel eens af. het antwoord heb ik niet, behalve dat ik weet dat ik hier ben om een positieve bijdrage te leveren aan de rest van de wereld.Vragen jullie je ook wel eens af, waarom je elke dag nog leeft?
bokker schreef:Vragen jullie je ook wel eens af, waarom je elke dag nog leeft?
Ik kijk er ook voor een groot deel zo tegenaan, maar daardoor je ook dat je uit het leven moet halen wat erin zit. Nu je nog jong bent verre reizen gaan maken, er een jaar tussenuit.. Ik denk dat het ook heel belangrijk is dat je werk zoekt wat je echt leuk vind. Je leven wordt er niet beter op als je 40 jaar lang met tegenzin moet gaan werken.
Ik zie het echt als een grote aaneenschakeling van allemaal leuke dingen. En dan zijn er natuurlijk ook minder leuke dingen maar daar sla ik mezelf wel doorheen, die zijn er ook niet voor niets. En aan het einde? Dat lijkt me gewoon een poedersuiker dat je niets meer kunt en langzaam aan het doodgaan bent. Ik hoop dat dat nog lang duurt. En waarom ik hier ben? Geen flauw idee, ik probeer er gewoon het beste van te maken!
D. bokker schreef:Vragen jullie je ook wel eens af, waarom je elke dag nog leeft?
bokker schreef:
Vragen jullie je ook wel eens af, waarom je elke dag nog leeft?

XoNo schreef:Dan wordt je nog verteld dat je schooltijd de leukste tijd van je leven is, waardoor je nog minder zin krijgt om door te gaan.