Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Yootha schreef:Uit wat voor soort mileu, Prima?
Billy"]
[quote="Yootha schreef:Uit wat voor soort mileu, Prima?
Billy schreef:Ik geef geen invulling aan jouw normen en waarden, ik zet jouw uitspreken tegenover elkaar. Daarmee laat ik me niet kennen, maar blijkt mijns inziens dat jij er een dubbele moraal op na houdt.
Jij laat je daardoor kennen. Je hebt een hoop kritiek op andere mensen, zeker als ze niet uit jouw milieu komen, maar uiteindelijk ben je geen haar beter.
Prima schreef:................ En hij kan makkelijke een werkvergunning krijgen, maar om dat allemaal te regelen....Hij weet die wegen niet....

Inmiddels zaten ze al in Turkije voor een jaar om te werken om daarna dus de reis voort te zetten richting Rusland door naar India. Probleem is dat Richard niet verder wil reizen zonder zijn vriendin en hij vroeg ons of hij dan niet in Nederland een tijdje kan werken met ons huis als uitval basis. Ik weet dat hij mag werken zonder vergunning dus het is geen illegaal maar om hem nu steeds te laten solliciteren als hij hier zo kort is is zonde van z'n tijd..............hij wil gewoon wat van Nederland zien en gelijk een zakcent verdienen door hier een tijdje te werken. Het is een rasechte Engelsman
oftwel een gentleman en echt een harde werker (in Turkije werkte hij van 's ochtends 10 tot 's nachts 2 uur) Dus eigenlijk was de vraag of iemand niet iets weet waar hij zo aan de slag kan gaan begin oktober.....
Citaat:Het is een rasechte Engelsman, oftwel een gentleman

XoNo"]
[quote="Billy schreef:Ik geef geen invulling aan jouw normen en waarden, ik zet jouw uitspreken tegenover elkaar. Daarmee laat ik me niet kennen, maar blijkt mijns inziens dat jij er een dubbele moraal op na houdt.
Jij laat je daardoor kennen. Je hebt een hoop kritiek op andere mensen, zeker als ze niet uit jouw milieu komen, maar uiteindelijk ben je geen haar beter.