Mijn zus heeft mijn vader evenlang als mij niet meer gezien.. Maar die gaat het ook volgensmij nix aan..
Maar ik ben zelf toch wel benieuwd weer..
Mijn broer heeft gewoon contact met mijn vader..Via telefoon en hij is er een paar keer langs geweest.
Mijn vader is al vaak naar Curacao toe voor zijn werk..(Piloot). Maarja..
Ikzelf heb dus helemaal geen contact met hem.. niet bellen,geen brieven sturen etc.
Nou heb ik een poos terug gehoord van mijn broer dat mijn vader tegen hem zei dat hij gewoon contact met ons wil.. niet dat hij ons niet meer wil zien.. maar hij wil ook niet altijd ons bellen etc..Hij verwacht dat wij ook wel eens naar hem toe bellen..
Maarja.. het is dus al bijna 2 jaar niet meer..
ik durf eigenlijk niet echt zomaar ineens na 2 jaar mijn vader te bellen.. opeens hoort mijn vader mij aan de telefoon..
Mischien dom dat ik het niet durf ofzo maarja..vind het denk ik toch een wat te grote stap voor mij om te zetten..
Zat zelf al aan een kaartje te denken om die op te sturen.. Maarja..is dat denk je een goeie stap om als eerste te zetten ?
Zelf weet ik dan eigenlijk ook niet wat ik erin moet zetten..
Mijn broer heeft ook wel een keer aangeboden dat ik met mijn broer naar mijn vader toegaan..wil ik best..maar geld hetzelfde als bellen.. dan ziet mijn vader ineens na 2 jaar mij onverwachts voor de deur staan.. Oke..Zul je wel denken: Zal die toch hartstikke leuk vinden..? Vind hij hoop ik ook wel.. maar ik....Ikk weer

Emailadres weet ik niet van mijn vader..en dat vind ik dus eigenlijk al helemaal niet leuk om te doen..
Ga toch het liefst voor de kaart..

Maarja.. wat in die kaart zetten.. En wat voor kaart ? Op de voorkant : Ik mis je ?? Vind ik ook weer zo uh ja.. weetniet..
Of iets met ''zomaar een kaartje ''..
Ik weet t ff allemaal niet meer met mijn vader.. Mijn zus geeft er dus nix meer echt om..Mijn moeder haat mijn vader..maarja niet zo gek als je gescheiden bent vaak..

Ben toch wel benieuwd.. Zal hij echt superblij zijn als hij contact met mij krijgt..? Dat ik hem een kaartje stuur..?
Hij woont nu in Veldriel al een aantal jaar..erg leuk daar !

Het is wel een eind rijden..dus op de fiets kan ik niet even erheen..en met de trein mag ik niet alleen..
Mijn oma en opa heb ik trouwens ook al evenlang niet meer gezien..die woont gewoon ook ik Ermelo net als mij..
Die opa,,oma zijn dus de ouders van mijn vader..
Mijn oma heeft wel eens naar mijn zus gebeld..toen was ik net naar school toe..
Vind ik toch wel een teken dat ze ons graag wil zien enzo..Of niet ?
Mijn moeder heeft er dus geen interesse in..haar heb ik er ook nix over verteld..
Naar mijn oma kan ik zo toe gaan..en opa

Maarja.. toch.. het liefst hoop ik als ik er toevallig eens langsfiets,,dat ze dan de tuin aan het doen zijn,,of de post aan het pakken zijn ofzo..dat het daarmee begint ..het gesprek

Maarja..denk niet dat dat snel lukt !
Lang verhaal..maarja..in iedergeval al bedankt !