pfff, ik schrok me echt ff het apuhlazurus...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-01 15:32

pfff, kom ik net beneden, loop ik ff vrolijk de kamer binnen komt er opeens een vogel langs mn kop langsgevlogen en zie hem vervolgens tegen het raam aanvliegen!
Schrok me echt ff helemaal kapot.. En aangezien ik dus alleen thuis was en geen flauw idee had hoe ik dat beest er uit moest krijgen, maar ff Kim gebeld Lachen die zei da'k hem maar moest vangen... mmhhzz.. ik zat meer te denken aan hem neer te schieten met zo'n pistool waar balletjes ingaan ipv kogels.. maar nee da mocht niet.. GRRR Tong uitsteken
dus toen ben ik maar als een echte held (op sokken..) die vogel beetje de kant van de opengezette deur op proberen te jagen.. (zie je het al voor je.. heel voorzichtig met een lang voorwerp een kant op proberen te krijgen..) en elke keer 1 voor 1 de lamellen dicht gedaan waar hij niet meer zat.. en toen zat ie bij het raam heel dicht bij de deur.. maar hij snapte het niet.. ik dus ff buiten om gelopen en ff mn gezicht laten zien vanachter het raam.. en jawel hoor... hij schrok er van Huilen Tong uitsteken
toen zat ie op de stoel vlak voor de deur en ben ik heeeeeeleeeeemaal omgelopen via de achterdeur, langs mn hond die zich helemaal zat op te naaien om die vogel (heb hem overigens buiten gezet toen voordat ik de vogel ging wegjagen uit mijn huis) en heb de vogel toch nog een keer laten schrikken en hè hè.. eindelijk ging ie naar buiten.. maar ik moet me nu heeeel erg gaan haasten, moet zometeen naar de kapper toe!

maar wat treffen we nu aan als je de kamer inloopt.. over schijt van die vogel! GRR SCHIJTVOGEL Tong uitsteken

maar goed.. dit was dus weer eens een spannend verhaal uit het leven van Bartje...

pffffff

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 15:41

hahahahahaha *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* veel plezier bij de kapper *LOL*

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 15:43

ik ben ook naar de kapper geweest!
puntjes dr af.
Goed dat het toch is gelukt met die vogel.
Ik moet in de zomer elke week wel vogeltjes bevrijden uit de garagezolder. Lachen
Die schijt is minder...hopelijk voor jou hoef jij het niet op te ruimen.. Misselijk Misselijk

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: [**] op 2001-05-25 17:21 ]</font>

Ontario

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 20:26

hahahaha!
Die schijt laat je zeker je moeder opruimen of niet???

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-01 21:10

Ontario jij snapt mij!! *LOL*

Jah.. ik heb al de hele tijd achter die vogel aan gezeten! zij mag ook wel wat doen Tong uitsteken

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 21:23

oooooohhh wat komt dat bekend voor.
Ik werd vorig jaar tegen 7.00 wakker en ik wist niet waarvan ineens hoorde ik wat op m'n vensterbank dus ik was klaarwakker (heb altijd het raam open) ineens viel 'het' uit de vensterbank onder m'n bankstel...
Held als ik ben vanaf m'n bed heeel voorzichtig de sprei opgetild (durfde niet uit bed bang dat 'het' m'n tenen wel lekker vond. Zat daar een heel bang zielig inimini baby koolmeesje.....aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhaaaaa snel uit bed en 'm gepakt.
Onder mijn raam zit een plat dak grote kans dat ie daar met mams opzat en perongeluk naar binnen is gewandeld.
mams zat namelijk een boel herrie te maken voor m'n raam.Daarna naar beneden en 'm in de tuin gezet daar bleef ie heel verbaasd zitten tot ie mams zag vloog ie snel heen Lovers

Rijlaarsdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 23:29

LOL
hihi ikke had vandeweek ook zo iets maar dan met een spreewtje
mijn aller lievste poesjes waren weer eens op jacht geweest en kwamen de buit ff laten zien Verward
een klein (levend) spreewtje dus ikke vogel uit poes gehaald en weer los laten vliegen het was wel erg geschrokken en vloog zig zagent weg maar was wel nog heel Haha!

Ontario

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 08:50

Tuurlijk snap ik jou Tong uitsteken

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 09:11

Mijnouders hadden vorige jaar baby-musjes achter huis. waren heel erg tam, eentje kwam zelfs de keuekn in als mijn moeder aan het koken was. Weet eigenlijk niet of ie in de pan wou of iets uit de pan Verward Verward