Nog even en dan: Trektocht!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
assie

Berichten: 9486
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Nog even en dan: Trektocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-02 12:24

Of morgen, of overmorgen, (moet even kijken wanneer ik gebracht kan worden) ga ik op trektocht Lachen
Niet te paard, maar toch ook wel weer een beetje wel. Hoe dat kan? Nou, ik ga mee met de Karravaan van http://www.woesteland.nl . We gaan wandelen van Bunden naar Vaals (ligt allebei in Zuid-Limburg) maar ik ga niet wandelen, want ik mag op het karretje zitten en mennen Haha!

Het zit zo: die vereniging organiseert die trektocht, ze hadden al een pony (een zwarte shetlander, die ik nog nooit heb gezien, maar die zie ik morgen of overmorgen dan wel Lachen ), maar nog geen karretje (om de tenten en kookspullen te vervoeren). Het karretje kregen ze te huur van de boerderij, maar op voorwaarde dat ik als oppasser van het karretje mee zou mogen. Dat mocht, dus nu ga ik als begeleider van het karretje mee en mag ik de Shet mennen Lachen
Enigste probleempje is, dat iedereen zijn bagage op de rug moet meesjouwen, moet even kijken hoe ik dat ga doen, als ik op de bok zit en ik moet nog even uitzoeken hoe ik zo min mogelijk kan meenemen Lachen

We hebben van 2 tot 11 augustus de tijd om die afstand af te leggen, lange tijd zul je zeggen, maar we gaan tussendoor ook allemaal 'spannende' dingen doen. Zoals een workshop acrobatiek, break dancen, verhaaltjes vertellen Knipoog en nog een paar dingen, ook gaan we staatsbosbeheer een dagje helpen en midden in Valkenburg en midden in Vaals een optreden doen (improviseren waarschijnlijk) Ik ben echt niet zo iemand die zomaar durft op te treden, laat staan improviseren, dus ik ben wel benieuwd of ik mee durf te doen Haha! Is iig goed voor mijn zelfvertrouwen en 'sociale opvoeding'.

Ik heb er echt zin in! Maar vind het ook wel een beetje eng en spannend, allemaal nieuwe dingen en ook dingen die ik normaal nooit zou doen.

Vanaf morgen/overmorgen zullen jullie mij dus 10 lange dagen niet op bokt zien (Yes, eindelijk verlost van Assie Party!! Knipoog )

En oja, beetje offtopic in mijn eigen topic Bloos Vandaag heb ik jubileum, 1 jaar verslaafd Haha!

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 21:52

Binnenkort gaan wijj 2 dagen trekken. De eerste dag van Bovensmilde naar Schoonloo, en dan de 2e dag weer via een andere route terug. Hopen dat het weer een beetje meezit!

Gefeliciteerd met je jubi!!!