Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar het werk is dus gewoon saai. Ik vind de opleiding niet zo heel bijzonder. Het is dat ik het nodig heb voor wat ik hierna wil doen, maar anders was ik zeker al gestopt! li3kuhhh schreef:Ik doe ook de opleiding beveiliging. Als je de hele dag koffie wil drinken moet je er vooral voor kiezenMaar het werk is dus gewoon saai. Ik vind de opleiding niet zo heel bijzonder. Het is dat ik het nodig heb voor wat ik hierna wil doen, maar anders was ik zeker al gestopt!
videotheek.. je moet jezelf kunnen vermaken anders kan je beter wat anders kiezen is mij verteld.. ik kan mijzelf prima vermaken dus heb me ingeschreven
Ik heb nl. een conditie van 0,0... 

Banjer schreef:ik heb ook de opleiding Beveiliger 2 gedaan... ik heb godzijdank geen sportexamen hoeven doen ofzo, want dan zou ik zakken als een baksteen...Ik heb nl. een conditie van 0,0...
de opleiding Beveiliger 2 bestaat uit een theoriegedeelte en een praktijkgedeelte. Het praktijkgedeelte is waarneming (video kijken en dan vragen antwoorden), portfoliogesprek (in je portfolio houd je bij wat je hebt gedaan, zie het als een stageverslag) en proeven van bekwaamheid (rollenspellen).. geen sporten dus...
Misschien dat je in de war bent met de politie, of DJI? daar moet je wel een sporttest voor doen...
en oft nodig is voor opleiding of niet maakt dan niet uit
bij de sportschool waar ik heen ga heen ze een fysiotherapheut die je begeleid en dat is wel prettig
geslaagd bent, ga je stage lopen. Aan het eind van je stage nog even examen, ik eerste keer gezakt maar lag echt aan stage!! Stadhuis Utrecht GEEN aanrader!!, en dan heb je je diploma.
. Als je echt de beveiliging in wil is dat echt aan te raden. Dat is niveau 3. Er zijn zooooo ontzettend veel mensen met en beveiligings diploma niveau 2, dat je het beter wat hoger op kan zoeken.
de opleiding die jij hebt gedaan bedoel ik ook alleen heeft hij hier gewoon beveiliging