Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
). Mijn vriendinnen zijn ook allemaal zo creatief, iedereen ziet altijd meteen welke van mij is
. Ik kan je dus niet echt helpen haha. Succes, we gaan er weer voor!
) wat precies allemaal over mijn broer ging, wat hij in dat afgelopen jaar allemaal had gedaan.
.
, en aan die kont moet je haaren plakken
Nouja goed, ik heb dus echt iemand getrokken die ik ehh .. nogal (héél) erg stom vind (zo'n dikke nerd waar geen lol mee te beleven is en om elk grapje moet huilen). Ik weet dus echt niet wat ik dáárvoor moet maken ..!

kir_igor schreef:je moet een kont maken en dan de kado's is een plastic zakje en dan allemaal pindakaas appelstroop en al die gore dingen doen, en aan die kont moet je haaren plakken
Paula schreef:kir_igor schreef:je moet een kont maken en dan de kado's is een plastic zakje en dan allemaal pindakaas appelstroop en al die gore dingen doen, en aan die kont moet je haaren plakken
Oooh dat ga ik doen als ik m'n vader / een van m'n broers heb met loodjes trekken

Vond 'm wel leuk, niet dat ie heel erg op een paard leek, hij was wel gewoon heel komisch.
Want dat zou namelijk echt heel banketstaaf voor die jongen zijn
Mijn vader roept altijd om het hardst dat hij geen idee/inspiratie heeft en hij heeft elk jaar weer de mooiste surprises.
) 
wel geinig!
_Mars_ schreef:Leuk joh Midnight16
Ik denk misschien aan een Potlood maken, en daar m'n cadeautjes in stoppen..
Off een knuffelbeer een snee erin maken, en dan daar de cadeautjes in stoppen..
uhh over cadeautjes..
Wie weet wat ik moet kopen. ik heb 5€ te besteden, en ik heb iemand die van Paardrijden en van Tekenen/schilderen houd...
iemand ideeën?

_Mars_ schreef:ik weet het echt niet, maar opzich wel leuk cadeautje..
Ze weet nog niet dat ik haar heb, maar ze zei wel dat ze een Markerstift wil.. (zo'n dikke) iemand een idee hoeveel die kost?