Laika schreef:Wat een verschrikkelijk stomme redenering is dit. Voor sommige mensen zou het bij de wet verboden moeten zijn huisdieren te houden.
Je zou ook naar de DA kunnen gaan om het arme dier uit zijn leiden te verlossen. Maar ja, dat kost helaas geld natuurlijk. Als je dat niet voor je dieren overhebt, ben je het niet waard ze eigenlijk te houden. Sorry hoor, maar over zulke ideeën kan ik me echt bloedlink maken.
we gaan niet met hem naar de dierenarts omdat hij geen pijn heeft en die dierenarts kan ook nix aan longkanker doen
hij is alleen heel erg mager (hij eet wel maar niet meer zo veel) en een beetje duf...verder speelt/ vecht hij nog wel met de andere ratten en rent hij vrolijk rond als je hem uit z'n kooi haalt dus verder is er niet veel aan de hand...ratten zijn hele sociale beesten en we zien dat die andere 2 hem egt steunen
van de warmte hebben ze geen last omdat ze in de schaduw staan en als
al onze huisdieren hebben een goed leven..als ze ziek zijn gaan we met ze naar de dierenarts (ok nu dan niet omdat er tog nix aan te doen is) ik ben zelfs voor mijn goudvis naar de dierenarts geweest omdat ik dacht dat hij ziek was
we hebben 2 konijnen en een cavia verloren aan een hersenbloeding en die hebben we ook in laten slapen omdat ze pijn hadden maar angels heeft (nog) geen pijn dus hoeft hij ook (nog) niet naar de dierenarts