Op zich niet zo'n probleem zul je denken. Maar in mijn moeder haar geval ligt dat een beetje anders. Sinds een aantal jaren maakt ze er een sport van om vlak voor haar verjaardag van de aardbodem te verdwijnen.
Tja.. en dan langskomen of bellen ligt in dat geval wat moeilijker. Drie jaar geleden sprak ik daarom maar in op haar voicemail, maar nee hoor.. daar nam mevrouw geen genoegen mee, wat uitmondde in een behoorlijke ruzie.
Twee jaar geleden, wederom hetzelfde geval, maar na lang zoeken en bellen kwam ik erachter dat ze ergens op de Veluwe zat bij familie.
Vorig jaar wederom hetzelfde geval... weer alles afgezocht en afgebeld, maar kwam ik er via via achter dat ze bij een andere familie op bezoek was geweest tegen wie ze had gezegd dat ze in Luxemburg op een bepaalde camping zou zitten. Uiteindelijk de camping gevonden en haar daar kunnen bereiken... (pffffff... )
Maar dit jaar is mijn quest toch wat ingewikkelder...
ik ben nou al een aantal dagen aan het zoeken en bellen (ik heb zelfs die luxemburgse camping nog gebeld). Ik heb echt iedereen al gebeld maar heb haar nog steeds niet kunnen vinden.....
Op dit moment zit ik dus met mijn handen in mijn haar en zweet ik peentjes van de zenuwen en niet van de hitte...Een opsporingsbericht verzorgen gaat me toch net iets te ver, maar ik heb nou ook weer geen zin in weer zo'n verhitte ruzie om zoiets.
Dus.. mocht iemand haar gezien hebben (ca. 1.60m, mahoniegekleurd haar tot over de schouders, behoorlijk dun en een ingevallen gezicht) of nog handige tips hebben om haar toch nog op te sporen, dan houd ik mij ten zeerste aanbevolen!

!
Wel maakt mijn broertje er een gewoonte van om zijn verjaardag niet te vieren, dus ja, beetje zelfde verhaal. Alleen is hij niet boos of zo, het interesseert hem gewoon niet
)