zowww frustrerend!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SuperSmurf

zowww frustrerend!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-02 16:15

Ben aan het lijnen en eet helemaal geen snoep en koek meer en zow.. Maar er gaat helemaal nix van af!! Waar doe ik het dan voor... Wat een vreselijk moment weer elke dag op die weegschaal en zien dat je nog net zow zwaar ben... Wie kan me helpen en wat vet overnemen van mij??

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 16:19

Ga sporten, doe meer...eet gezond...drink veel water, dat helpt het best. Niet meer snoepen is niet genoeg denk ik.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 16:29

Ik wil geen reclame maken, maar mijn ma gebruikte Herb-a-life of zoiets?
Wel duur, maar werkte wel goed bij haar.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 16:42

dat is dus gebakken lucht (imo)...
fitness, hardlopen, gezond eten, veel water drinken, da's echt het enige wat écht helpt. Er zijn mensen die liever lui dan moe zijn en die dus wel vet verbranden maar geen spieren opbouwen, spieropbouw is heel belangrijk omdat je dan ook gelijk meer weerstand krijgt. Doe je dat niet dan heb je ook je vetreserves niet meer om op terug te vallen als je bijv. ziek wordt.

Marieke22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 16:48

Niet meer snoepen is inderdaad niet genoeg. Je moet je eetgewoonte veranderen, anders val je echt niet af. Ik kan je de Weight Watchers aanraden, daar ben ik zelf ook mee bezig. Ook mensen die maar een paar kilootjes kwijt willen, zitten erbij, en boeken hele goede resultaten. Misschien lekker motiverend voor jou; ik heb er al 14,4 kilo af in negen weken. Goed genoeg?

Voordeel is ook dat je ook gewoon genoeg mag eten. Niet jezelf uithongeren door shakes enzo, want dat schiet niet op. Je krijgt daar uiteindelijk toch weer honger van, waardoor je niet in staat bent zoiets vol te houden. Bij de Weight Watchers mag je, als je de juiste (lees: magere) dingen eet, echt veel eten op een dag hoor. Ik heb in die weken nog nooit honger gehad.

Er zit uiteraard een hele theorie achter, maar dat is net iets teveel om hier allemaal neer te zetten. Als me meer wilt weten, dan hoor ik het wel!

Heel veel succes!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 16:50

Tja, je hoeft het niet te geloven ofzo, maar het werkte toch echt.
Maaruh, als je vet gaat verbranden en spieren kweekt zie je er misschien wel beter uit, maar je wordt wel zwaarder Lachen

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 17:05

lichter worden is *dus* ook geen echte oplossing. Gezonder worden is the key, en een gespierd lichaam (niet als een bodybuilder aub) is stukken mooier dan een vetloos lijf.

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-02 11:10

thx allemaal, meer sporten was ik ook al mee bezig, laat de brommer voorlopig ook even staan...
al die middeltjes geloof ik nooit zo in, betaald een godsvermogen en uiteindelijk zit het mssn wel allemaal tussen je oren..

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 15:02

ach herbalife ....
vind het onzin, heb je dit, gebruik herbalife, heb je dat, gebruik herbalife.
wat je ook hebt, herbalife kun je ervoor gebruiken.
of je nou wilt afvallen of aankomen en ga zo maar door.
ik vind het onzin.

sommige dingen zijn wel heel goed, die aloe gel en spuitbus om bijv brandwondjes mee af te koelen ed, maar verder?

afvallen, ga dieeten.
en met dieeten bedoel ik niet alleen ander eten, maar een ander levens patroon.
veel bewegen, veel water drinken en gezonder eten.