hoei, spannend! (krakers)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

hoei, spannend! (krakers)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-02 15:20

Geweldig, zit ik net beneden allemaal documenten op te vragen, kan ik ook weer verder he, komt opeens de politie binnen. Dus wij al zo van: wat zouden die willen, heb jij soms dit of dit (4 meiden bij elkaar).
Echt in vol ornaat met lange broek aan (echt zielig, ik had het er net over dat ik het zo heet had met mijn airco op 18 graden). Gevraagd wat ze wilden, naja, er is een pand gekraakt. Spannend dus! Ik dacht niet dat het al zo lang leeg stond, maar goed. Het is hier vlakbij.
Dus agent1: ja, zie je dat pand daar, dat is vandaag gekráákt. Wij oh en ah natuurlijk, en nou moesten ze informatie hebben over hoe of wat met dat ding. Nou, het hele dossier omhooggehaald (is een makelaar beneden), en allemaal maar gewichtig doen natuurlijk. Ik moest eigenlijk heel erg lachen, maar ik hem me ingehouden. Ik ben maar weer netjes afgedropen naar boven en zit nu de hele tijd uit het raam te kijken of ik al krakers zie, maar 't is echt verrekte saai, ze laten zich geeneens zien!
Gebeurt er eindelijk eens wat hier in de buurt, echt gewéldig! Het leukste uitzicht wat ik tot nu toe had waren 2 verliefde scholieren (school zit hiernaast) en een dikke overbuurvrouw met haar boxer. Dit is tenminste wat, dus ze moeten zich écht wel gauw laten zien, lijkt me zo jofel!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 15:21

Wat kittig! }> Haha!

Ben weleens bij iemand geweest die in een kraakpand woonde, maar het is toch wel behelpen vind ik, lijkt een beetje op kramperen!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-02 15:26

Oh, de agentjes staan nu voor t pand (ik zit echt geweldig 1e rang hier) druk te bellen.
Ik hoop zo dat ze vandaag of morgen met de ME het pand ontruimen, dan ga ik naar buiten en ze aanmoedigen! Geweldig!
Die agenten gingen ook uitleggen wat ze allemaal deden 'in het geval van kraak'. Dan gaan ze gewoon eerst info inzamelen en daarna zien ze wel weer ofzo. Naja, nu zitten ze dus te overleggen, maar iets DOEN, daar heb je toch de ME voor?
Ik vind het echt megageweldiglachen! Ik bescheur het zowat achter mijn bureau'tje...

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 15:31

Please keep us informed!! Ben ook wel heel nieuwsgierig geworden wat ze nu allemaal gaan doen. Het komt echt zo over ala "van onze verslaggeefster ter plekke..." of "en nu over naar onze verslaggaafster Laudine..." Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-02 15:35

Ze zijn weer weg hoor... Richting bureau, dat zit hier verderop aan dezelfde straat, dus misschien komen ze straks met getrokken geweren terug...
Ik wil potdomme ME. Nog steeds geen spoor van de krakers overigens, het huis staat er net zo bij als altijd, behalve dat 1 v/d luiken los staat en niet netjes open staat, maar hallo, da's nog geen kraak-teken toch?
Iig was het wel megagrappig om te zien hoe iedereen hier opeens wist hoe de verkeersregels in elkaar steken, normaal doet iedereen maar wat, is nl een stoplicht en bij rood mag je rijden toch? naja, dat doet iedereen iig, nu opeens deed echt iedereen braaf, vooral fietsers en voetgangers die normaal gesproken met gevaar voor eigen leven over moeten steken. En natuurlijk hield iedereen zich aan de richting v/d rijbaan, het zijn nl 2 gescheiden rijbanen en je mag dus niet gaan spookrijden omdat er zo weinig openingen in de berm zitten, maar dat doet echt iedereen dus wel, nu alleen ff niet.

IK WIL ME, EN WEL NU!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 16:27

Hee, wat bij jij kittig bezig vandaag Laudientje!
heb je nog nieuws?

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-02 16:31

nee, er hangt alleen een stofwolk van het voorbijrazende verkeer. Zaai he? Die krakers mogen ook wel eens wat gaan doen! Pfrrrrrrrrrrt, kom op zeg!
Of zal ik nog ff naar beneden lopen om te vragen of ze nog leuke minor details weten die gewoon te grappig voor woorden zijn? Dat betekent wel dat ik door de stikhete gang moet en beneden hebben ze de airco niet zo koud als ik hier, dus dat is dan weer afzien...

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-02 16:55

Jajaja, er gebeurt weer wat! Er staat nu een klein groen auto'tje op precies dezelfde plek als de politie-auto, met alarmlichten aan, net als de politie-auto.
Ik heb nog steeds geen krakers gezien, dus ik moet nu ff goed opletten! Enige punt(je) is: ik ga zo naar huis....

carina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 21:34

heeee, wordt het net spannend ga jij naar huis... *dom**dom**dom*

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-02 09:12

Toen ik naar huis fietste bleek het autotje bij de pliesie te horen die door de tuin banjerden en bij de buren gingen aanbellen. Zaai!
Vandaag is er trouwens iets geweldig spannends gebeurt: het andere luik staat nu ook los. Haha! Nog steeds geen krakers te zien, 'k zal wel weer opletten en beneden vragen of ze er al iets van weten...

Koetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 12:05

Haha, zijn krakers zo bijzonder? Bij ons zijn minstens twee of drie kraakpanden in de buurt, doet de politie weinig aan... dat is pas zaai!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-02 16:06

Woow, de krakers hebben het hek open gezet en een auto in de voortuin gezet. Tenminste, ik denk dat het de auto van de krakers is. Het is een rode terreinwagen. Net ging een man erheen lopen en in de auto kijken (deur is van het slot), volgens mij was dat de eigenaar van het pand, dus misschien is het ook wel zijn auto? Iig, het is dus weer flink spannend!