Ja dus. Hier volgt het verhaal:nooit heb ik me voorgesteld dat ik ooit eens piano zou spelen terwijl iemand naast me een stal aan het uitmesten was, maar dit weekend werd het werkelijkheid. Terwijl Maartje/Jura druk bezig was met het uitmesten van de stal van Himeros speelde ik een zelfverzonnen riedeltje weg op de piano in de stal ernaast. Nu vragen jullie je vast af wat zo’n piano toch in hemelsnaam in de stal doet. Daarover straks meer!
Terwijl ik aan het spelen was komt opeens Maartje langs met een kruiwagen vol mest en stro. Even leek het erop dat ik het volkomen normaal vond, but on second thought…
Nog nooit werd mijn romantische pianospel onderbroken doordat ik even op moest kijken om iemand langs te zien komen met een kruiwagen met mest
Maartje moest ook toegeven dat ze nog nooit onder begeleiding van live pianomuziek een stal heeft uitgemest en was dan ook uiterst gecharmeerd IMO
Na het spelen werd de paardenstal weer goed afgesloten voor het geval die piano de benen nam op zoek naar vrijheid 
Maarrrrrrr….. wat doet zo’n piano toch in een paardenstal vragen jullie je nu vast af
Ach… het is eenvoudig, maar daar mogen jullie zelf even naar raden