Mukken!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Mukken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-02 09:11

Dat krijg je als je door een mug gebeten bent en heel erg jeuk hebt...
Ik wist niet dat je van 1 muggenbult zo onwijs jeuk kon hebben. Ik ben vrijdagavond laat te pakken genomen en nu is mijn hele enkel dik en heb ik me toch een jeuk! Ze zijn nog niet 's nachts in mijn slaap tot de aanval overgegaan, dus welbeschouwd heb ik niets te klagen, maar mán wat jeukt dit!
Tel daar nog eens een dag werken (met airco), helemaal in je eentje op kantoor bij op...

Zo erg is het allemaal niet hoor, ik mag vanavond weer paardrijden! Lachen

denz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 09:52

Pfff vertel mij wat,ik zit totaal onder,zelfs m'n voeten helemaal,wat wel typisch is ,is dat ik er meestal alleen snachts last van heb.

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 10:22

ik ben helemaal lek geprikt en het juikt vreselijk *snik* ze moeten mij ook altijd hebben Verdrietig

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 10:54

Weet je zeker dat het vna een mug is?

Lijkt er meer op dat je vrijdag avond bij het afvoeren door een daas te grazen bent genomen,
de dazen doen het zowiezo goed dit seizoen, voor het eerst in jaren hebben wij er last van in de wei Boos!

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 11:10

Ah Lau! is snielig, ze moeten je ook hebben he Haha!
Ach gewoon lekker raampje open en dan eventjes met de muggenspuit en je hebt nergens geen last meer van!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-02 11:38

Was geen daas! Wij hebben ook dazen hier, maar het zijn van die kleine knutten (is Noors voor minimugjes), die van het zomereczeem. Kennelijk ben ik daar ook allergisch voor... zo paard zo baas he *snif*
De paarden hebben trouwens veel minder last van vliegen/muggen of wat voor vliegend ongedierte dan ook sinds we ze met een nogal sterke citroenspuit doen, weet niet of ik dat 's avonds ook over mezelf heen wil sprenkelen... Joop is er heel gelukkig mee, dus wie weet.
Ik heb hem er zelf afgeslagen (dus de dader is zo plat als een dubbeltje) en het was echt zo'n muggebeest. Grrr!

Over dazen gesproken, gister spoten wij de paarden lekker af (vinden ze zalig met dit weer en daarna lekker in het zand rollen, hebben ze ook geen last van vliegen), zat er een daas op Voltrack. Dus mijn zusje: IEEEEE LAUDINE, D'R ZIT EEN DAAS (ik stond ernaast met de slang in mijn hand). Dus ik zeg heel droog: dan mep je 'm dood. Nee, hij is zó groot (5 cm). Ik omlopen en kijken, tats daas dood. Kijkt ze me aan met van die grote ogen. Ik geirriteerd: ja, dat zijn dazen, die mep je dood, hoe groot ze ook zijn! Ok, dat ze bang is van wespen (??), bijen (nog meer ???), maar van dazen ??? Die beesten doen eigenlijk niets, als je ze tenminste doodmept, als je ze alleen wegjaagt komen ze net zo hard weer terug. Het is veel gevaarlijker om op je slippertjes in je bikini een paard af te spuiten...

carina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 21:32

Laui, welk vliegenspul gebruik je dan?

Vivian

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 07:36

klamboe/vliegenmepper/muggestift/spray/zo'n stekker=MUG VRIJ

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-02 09:11

heeft geen naam is een uitprobeersel, en het werkt echt super!
Maarreh, ik ben buiten gestoken, op het terras toen we heel gezellig nog zaten te kletsen en te hartenjagen.
Het gekke is nu dat het niet meer jeukt en als ik er aan zit is het pijnlijk. Ach, het jeukt niet, and that's what it's all about!

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 10:18

Ik kan het woord mug niet meer horen, ik ben zo allergisch
voor die beesten dat is echt niet normaal meer.
als ik eenmaal gestoken wordt dan wordt die plek zo groot
en dik als een tennisbal en jammer genoeg wordt het
ook nog purno-paars

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 11:50

aaaah die kleine zwarte vliegjes daar heb ik ook al eens een hele dikke bovenarm van gehad die zijn nog erger dan een mug!
Ik ben helaas 2 keer gestoken door een daas op m'n elleboog en m'n enkel door m'n sok heen!!! vannacht ben ik terwijl ik weerloos in slaap was aangevallen door een mug op m'n kuit en op m'n arm.. grrrrrrrr

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 16:24

grmbl ben in oostenrijk al door een daas gebeten, dat was echt een megabult gewoon, en nu heb ik ook een beet van een mug op mijn enkel die heeeeeel erg jeukt :/

Jive

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 16:44

ik word ook altijd gestoken door die rotbeesten.
ik reed vanochtend in het bos en ik had geen laarzen aan , me hele been zat onder de muggen!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 19:38

Ik ben ook helemaal lekgeprikt Boos! 3 op m'n been, 2 op m'n arm en dan nog op m'n voeten 4...

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 22:28

Ik kwam er vandaag achter dat mijn veronderstelling dat een brandnetel niet meer prikt als ie uit de grond is, ook niet klopt Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed .... JEUK!!!!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-02 09:43

ik heb vannacht op de meest rare plekken bezoek gehad van muggen. Ik kan mijn ring niet meer om omdat er één zo grappig was precies op mijn gewrichtje een bult te plaatsen, ik wil niet het risico lopen dat mijn ring mijn ringvinger afknelt.
En op mijn voetzool zit er nu ook een... brrrrrrrrrrrr! *trekt dwangbuis alvast aan*

Koe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 10:22

ik heb er nog geen last van:D