Ik wil de personen niet bij echte naam noemen, het gaat hoofdzakelijk over M. een persoon die erg dicht bij me staat en waar ik een sterke band mee heb. M. heeft altijd wat, lichamelijk dan. Maar nou hoor ik van mijn zus dat M. geestelijk niet in orde is... dat M. veel van haar lichamelijke problemen zelf verzonnen heeft en er zelf ook echt in gelooft. Ik kan de problemen die M. heeft om bepaalde redenen niet zeggen... iemand die veel verstand heeft van Borderline kan mij pben en krijgt het hele verhaal te horen.
Wat moet ik nou met M., kan ik aan haar vragen of het waar is wat mijn zus zegt... Ik denk zelf van niet, ze zal me dan toch voor gek verklaren.
Ik weet dat er bepaalde lichamelijke problemen van haar niet verzonnen kunnen zijn, maar er zijn ook weer bepaalde waarvan ik denk van: dat zou verzonnen kunnen zijn. Hoe kom ik erachter, en wat kan ik doen. Nogmaals deze persoon staat zo dichtbij me dat ik haar elke dag zie.
Ik weet dat M. geestelijk wel wat in de war is, en dat ze veel meegemaakt heeft... maar of ze echt borderline zal hebben...
Sorry beetje warrig verhaal, maar ik moest het even kwijt.