oude opa die ongelukje had...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rosanne

oude opa die ongelukje had...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-02 19:53

We waren op vakantie..lekker aan het genieten op een klein eilandje van Frankrijk..belt mijn broer op (17e jarige die dit jaar voor het eerst thuisbleef) en sprak op de voicemail van mijn vaders mobiel in dat er een dringend bericht was. Wij de volgende dag de bericht gehoord en meteen mijn broer opgebeld..maar was helaas niet thuis. We dachten het al..er zal wel iets mis zijn met mijn opa en oma (beide 82 jaar)dus wij meteen hun gebeld. Eerst zegt mijn opa dat er niks is..maare toen we dat zeiden van dat voicemail bericht begon die toch te praten...hij was in de garage zijn auto gaan verzetten een beetje..want die stond bijna tegen de muur aan ofzo Verward dusseh hij start zijn auto enne was nog even iets aan het zoeken (jaja ik moet er bij vertellen hij had een borreltje op..en twas 12 uur 's avonds..) en toen hoorde hij dus ineens een keiharde knal..er viel waarshijnlijk iets van de garage plank maar hij had dus een black out en begon keihardddddd naar voren te rijden..waardoor die achteruit terugkaatste en dwars door de garagedeur reed en de straat overstrak en tegen hek belanden..daarna een heg gesnoeid en in de tuin tot stilstand gekomen..auto en garage lagen in een deuk maar mijn opa had gelukkig niks!!ik was natuurlijk heel erg geschrokken maar ik vond het achteraf een best raar ongeluk en ik wist niet goed waar ik het moest plaatsen..dusseh vandaar maar hier bij het Kippenhok..of moet het bij verslag van de dag??

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 20:07

Sorry maar ik moest erg lachen , vage oude mannetjes ook Lachen

Vooral ook dat stukje van : "auto en garage lagen in een deuk"
dan denk ik : en opa ook met z'n borreltje Haha!

Tsss...de auto verzetten...wat verzinnen ze al niet he die mensjes ?

Gelukkig is het goed afgelopen ,
wel zielig voor je opa dat iedereen dit verhaal natuurlijk te horen krijgt...Knipoog

Wat vind je oma ervan eigenlijk ?
Die geeft 'm behoorlijk op z'n kop zeker ? Lachen

Rosanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-02 20:12

euhmm ik heb haar nog niet gezien..maare dat zou me niks verbazen..(ze hebben over alles discussies dus dit zal nog wel een maand doorgaan dit onderwerp:D) maare het is dus toch goed genoeg voor het kippenhok als je erom kan lachen..mijn moeder (mijn opa is dus haar vader) is nu alleen beetje gestresst..want ze wil dus dat hij maar gaan auto meer koopt hijs tenslotte al 82 maarja..eigenwijs zijn ze wel..dus ik weet het nog niet Verward

denz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 21:16

Ik zat me echt dood te lachen toen ik je stukje zag,wel erg natuurlijk,maar ik zag het al helemaal voor me!!!

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 21:49

Heel stiekum moet ik ook een beetje lachen Haha! Gelukkig dat hij er goed af gekomen is.

horsielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 21:53

haha idd nogal lachwekkend! Gelukkig dat er niemand langs liep ofzo....misschien zou het handig zijn als hij geen auto meer nam he Knipoog

Rosanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-02 11:30

neej..mijn moeder wil dat ook het liefste..geen auto meer...maarja die ouwe mannen ook maar Verward inderdaad is het gelukkig dat er niemand langs kwam...enne hij was bijna weer weggeweest..mijn broer was er heen gereden 's nachts en bekeek de auto..mijn opa wilde testen of de auto het nog deed dus starte de moter..maar hij stond nog in z'n vooruit..gelukkig was mijn broer daar achter gekomen anders reed ie misschien z'n huis wel omver..Knipoog:D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 13:50

Jeetje dat klinkt echt gevaarlijk zeg...
Ligt dat nou allemaal aan dat borreltje of begint hij echt een beetje last van ouderdom te krijgen ?

Wel akelig hoor ...als er maar niks engs gebeurd.......
Toch die autosleutels maar verstoppen Haha! Knipoog

Rosanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-02 10:14

Nouw...mijn broer vertelde dat van een borreltje..maar de politie was 's nachts nog gekomen en zij hadden niks door dusseh dat borreltje zal wel mee zijn gevallen Haha! En hij begint inderdaad last van ouderdom te krijgen (logisch als hij 82 is natuurlijk) Maare de auto kan dus gelukkig niet worden gemaakt en een nieuwe denkt ie voorlopig (dat zal nog meer de vraag zijn.. Verward) dusseh dat word taxi bedrijf fam. Rosanne Haha!:D