Normaal werken Karin (andere
), Mark (mijn neef) en ik samen aan de e-farm winkel. Maar nu is Karin op vakantie en Mark heeft sinds hij een dochtertje heeft nauwelijks meer gewerkt. Dus ik kreeg gister een bult e-mails op de pc waar ik niet goed van werd.
Heb mijn baas toch maar even opgebeld of mijn neef niet weer eens wat kan doen want in mijn eentje red ik het nooit, het moet namelijk ook altijd 'zo spoedig mogelijk klaar' en dat is dan vaak binnen 2 a 3 dagen.
Nou, gister mocht ik dan een aantal mails doorsturen naar mijn neef die er overigens niet blij mee was. Hij krijgt verdorie zijn kabelaansluiting betaald omdat hij door zijn dochtertje thuis wilde werken. En ik? Nee, ik had al kabelinternet dus dat gingen ze niet voor mij betalen. Dan kon ik namelijk ook wel op kantoor gaan zitten. Ja, gezellig als iedereen vanaf huis werkt. Najah, ik werk me helemaal uit de naad elke week om alles op tijd af te krijgen en mijn neef vindt een uitkering naast zijn studiefinanciering dus ook wel erg lekker, dus waarom werken?
Daar kan ik dus niet op rekenen. Vandaag was ik net een beetje door mijn eigen werk heen toen ik de helft van de mails teruggestuurd kreeg van mijn neef omdat hij er niks van snapte (ja, er is behoorlijk wat veranderd de laatste tijd, dat klopt ook wel, maar nu zit ik er dus mee) en hij hangt om de 5 minuten aan de telefoon omdat ik hem iets moet uitleggen. Dit schiet dus niet op.
Ik wilde Sarah en Aldira nog rijden vandaag maar denk dat ik aan één van beide niet toekom vandaag.
Bah, heb even geen zin meer, dat gejaag de hele tijd!!