Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) als je er 2 uur van te voren bent,maar als echt alles wordt gecontroleerd,kan je beter te vroeg zijn dan te laat denk ik.Het is namelijk niet echt lekker om je te haasten,is 3 uur van te voren alleen niet een beetje TE vroeg??
) Ben gewoon eerlijk, dat zien ze namelijk wel. Het heeft geen zin om dat te doen.
terwijl het kaartje gewoon in onze zak zat.)
Want van eten weten ze wel raad.
maar allemaal heel erg bedankt voor de tips! als het goed is kan ik in florida dag en nacht op internet als ik wil, dus ik zal tussendoor wel even een berichtje plaatsen om te laten weten hoe het er is, en of ik veilig ben aangekomen
Madelein schreef:Normaal gesproken ( en voor 11/9/'01..) ben je 1.5 uur van te voren vroeg zat.
Nu zou ik 2 uur aanhouden. Alles langer is echt overbodig.
En met de trein erheen vind ik echt ideaal: je komt fit aan en stapt uit in hartje Schiphol!
Veel plezier!
maar ik zou iedereen aanraden om eens naar amerika te gaan, het is echt super mooi! maar ik kreeg wel een enorme cultuurschok. jeetje, als je ziet wat die amerikanen als lunch eten. ik word er acuut misselijk van. ze eten gewoon chips, en verder niks! blergh maar verder is het echt super leuk, ik ,ga volgende week nog naar disney world. maar ik zal jullie proberen op de hoogte te houden