Ik baal hier zo van, is het echt zo moeilijk om mensen in hun waarde te laten.

Is het dan zo moeilijk om te lezen wat er staat.
Waarom zijn (de meeste) mensen zo goed gelovig en zoeken ze zelf niet eerst op waar het over gaat voordat ze hun oordeel vellen. Weet waar je over praat voordat je je mening geeft.

Ik vind het kinderachtig gedrag, hoewel de gemiddelde leeftijd bij ons op stal toch redelijk hoog ligt, geen pennymeisjes iig.
Weet niet of het hele verhaal een beetje te begrijpen is maar ik ben het spuugzat om mezelf te gaan zitten verdedigen tegen zulk soort lui.
Dus in het vervolg, LEES, LEES NOG EEN KEER,CHECK HET BIJ DE TS-er en MAAK DAN JE CONCLUSIE!!!!!!!
Ik post alleen nog maar over mijn eigen paard, noem geen ander stalpaard meer bij naam, hoogstens nog vaag over andere paarden (mits het over iets leuks gaat) en ga al zeker geen problemen van anderen meer voorleggen, hoe goed bedoeld ook.
) blertt wel van als je wat te zeggen hebt zeg het dan recht in mn gezicht maar zelf doen ze dat ook niet! En als je dan een keertje naar hun toe zou gaan en zou zeggen wat je van ze vind dan heb je denk ik meteen ruzie 
. Doordat mn verzorgster toen is opgestapt zijn Nor en ik er weer helemaal bovenop gekomen. Blijkbaar hadden onze discussies bij mij en Nor diepe indrukken achtergelaten, die zich bij Nor uitdrukte in dit gedrag. Je kon niet meer normaal met hem over straat gaan, zo druk en wild was hij. Duurde misschien wat lang maar uiteindelijk zijn mn ogen opengegaan.
tja ik zou me schouders ophalen...laat ze maar denken wat ze willen, anders hadden ze jouw tekst ook wel wat beter gelezen..sommigen leven nueenmaal in een droomwerled met hun eigen ideeen en fantasieen.