me kat heeft een vogel gevangen !!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Flevolander

me kat heeft een vogel gevangen !!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-02 20:42

hey
het is meschien een beetje gruulijk
zit ik in de tuin me kat een snoepie Vork te voeren sluipt ie op eens naar de heg neemt een spurt rent ie heg door nou hoor ik een bakkie of zo iets om vallen(haha de buurman zou blij met hem zijn Haha! ) komt ie weer terug heeft ie tot me verdasing een mus in zen bek Verward dus hij was echt heel trots lag ie er helemaal mee te spelen Koe en toen zag ik dat die vogel nog leefde Verdrietig maar ja ik kon hem toch nie meer redden dus heb ik hem maar laten gaan hij heeft hem helemaal op gegeten Extreme duivel alleen de veren vond ie nie echt lekker geloof ik Haha! (heeft ie ook nie op gegeten hoor)zat echt zo op die veren te kauwen en toen heeft ie toch maar besloten om ze uit te spugen *LOL* raar beest............. *LOL* Lovers

hebben jullie ook van die rare poezen die van alles vangen en mee naar huis nemen en ?

groetjes Debby Lachen

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 20:44

jakkes!! is de vogel dood?
Mijn hond had ook van die rare eetgewoontes, ging hij krabben vangen op het strand(naja meer in de zee)!

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-02 21:02

haha (vr)eet ie ze dan ook op Haha! ja die vogel is nu wel dood hoor Scheve mond

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 21:05

ja, tenminste hij zoog ze leeg, het skelet liet hij liggen Haha!

Aaah wel netjes het vogeltje begraven he :'(

Sassje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 21:26

onze kat die at ze helemaal op behalve de pootjes en snaveltje!!
ze had ook een keer een pad meegenomen en had ze op de bank gelegd! toen beet ze er een keer goed in, vond ze niet zo lekker!

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 21:29

Wat gebeurd er eigenlijk als je een pad opensnijd(sorry ff offtopic)

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 23:10

onze kat vind het soms leuk om muisjes te vangen en in je schoenen te leggen Misselijk Misselijk
laatst lagen er alleen maar ingewanden van iets op de plaats, ook niet echt lekker.
de hond op de manege die bijt de muizen alleen dood en eet ze (gelukkig) niet op. er ligtoveral muizengif enzo dus dat is neit gezond.

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-02 11:26

gelukkig ben dus nie de enige die een peozebeest heeft met rar gewoonte

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 11:29

Als je nou een belletje om een halsbandje hangt, dan zijn de vogeltjes gewaarschuwt en vliegen ze weg. en je kat komt nooit meer met een vogel thuis.
Mijn vriendin hefet twee katten en ze hebben allebei een belletje aan het halsbandje hangen..

Groetjes Monique

Roxanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 12:04

Gatver..
mijn kat probeert het altijd wel maar het lukt hem niet doordat hij gehandicapt is.

jamylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 12:05

*klap,klap,klap* Haha!

Mijn (stomme) kat komt niet verder dan dat ie gaat klappertanden als ie een vogel ziet Verward Stom beest *LOL*

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-02 22:55

hahaha voor een keer vind ik het nie zo erg das dan wel leuk ja voor het vogeltje niet dan maar vandaag hab ie er weer een Verward volgens mij heeft ie door hoe het moet......... Scheve mond das minder dus drie keer is schreepsrecht en dan ga ik echt een halsbandtje om........... Haha! met een breezer doppie er aan Pling }> Extreme duivel Cool

groetjes debby Lachen