Toen hij eergisteren hoorde dat ik aan m'n knie geopereerd moet worden zei hij tegen mij dat hij het helemaal niet erg vindt als ik volgende week mijn contract al opzeg
Mijn contract loopt eigenlijk tot 15 augustus en vanaf die dag werk ik bij een ander bedrijf, mijn baas wil nu dat ik eerder wegga zodat ik niet bij hem in de ziektewet zit! Anders moet hij en mijn salaris doorbetalen en het salaris van ee vervanger voor mij!
Ik had in principe al gezegd dat ik vanaf 5 agustus wilde stoppen (dan had ik nog een weekje vakantie tussendoor
, maar toen wist ik nog niets over de operatie.........) Nu wil hij me het liefst al a.s. dinsdag niet meer in dienst hebben vanwege de ziektewet. Het is nog niet eens bekend wanneer ik geopereerd moet worden!Als ik nu eerder wegga heb ik geen werk en salaris. Vanaf 15 augustus moet ik bij mijn nieuwe baas beginnen, stel dat ik dan nog niet hersteld ben en m'n nieuwe baas wil me ontslaan omdat ik herstellende ben, dan zit ik helemaal zonder iets, ook zonder ziektewetuitkering en salaris........
Wat zal ik dus doen?

!!!!
!)
was besloten dat ik a.s. vrijdag voor het laatst aanwezig zou zijn.......
want hij hoopt gewoon dat ik een domblondje ben die nergens achteraan gaat, zodat hhij niets extra's hoeft te betalen..... Nou betalen zal ie zeker gaan doen, ik
nu pas echt goed van hem