Het talent van [naam verwijderd]!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dorine
The one and only

Het talent van Desiree!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-02 18:11

Ik las in een ander topic dat Desiree bezig was haar eigen talent te ontdekken, ze wist nog niet wat dat was.

Hmm, ik ben eens na gaan denken...
Sociaal werk.
Iets van werken met jongeren lijkt me wel wat voor Desiree.
Ze is recht door zee, eerlijk en behulpzaam.

Geen gezeur bij Desiree, als je iets wil bereiken moet je er aan werken.
Wil je niet, ook goed, maar zit dan niet te zeiken als iets niet lukt.

Zo is Desiree in mijn ogen.
Niet iemand die achter de geraniums gaat zitten wachten.
Een truttig truitje breit.
Tot in de eeuwigheid...
Nee doorgaan met zoeken
naar duidelijkheid. Knipoog

Wat denken jullie dat het talent van Desiree is?
Onthoud daarbij wel dat jouw eigen talent dit is:
'tactische en vriendelijke berichten op Bokt schrijven'. *LOL*
Anders wordt Desiree zo depri haha.

Nee alle gekheid op een stokje:
wat is het talent van Desiree denken jullie?

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 18:36

Ehh zingen??

Dorine
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-02 21:15

Hahaha Clautje, nee das het talent van mijn man en mij...
Ik heb een tijdje met Peter samen in een musical- en operettekoor gezongen, hij zingt er nog steeds, maar voor mij werd het teveel (paarden he).
Toch vind ik het nog steeds een leuke vereniging!

Maar eh... nog iemand die Desiree 'verdenkt van verborgen talent'? *LOL*

Sibold

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 21:20

Dorine schreef:
Maar eh... nog iemand die Desiree 'verdenkt van verborgen talent'? *LOL*

Kantklossen?

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 21:34

vuilnisvrouw? Haha!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 21:37

Ik denk eerlijk gezegd ook dat Desiree wel goed in de hulpverlening zou passen. Met gedetineerden bijvoorbeeld. Duidelijk, consequent en eerlijk, maar wel in voor een geintje en zorgzaam.

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 22:08

hahaha, leuk topic.

Desiree past iig niet op kantoor!

Dorine
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-02 07:51

grassie schreef:
vuilnisvrouw? Haha!

Grassie: ik zie eerlijk gezegd liever mannen bij die containers.
Zag er laatst eentje lopen... Bloos
Als ik niet getrouwd was dan... weet ik niet of hij het overleefd zou hebben. }> *LOL*

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 08:01

[naam verwijderd] kan van alles, ik zie haar als kras dametje die over de markt scharrelt en wat paardjes verhandeld....
Let maar op, over een jaar of 10 is die hele oude-mannen cultuur op dei veemarktjes verleden tijd en nemen de vrouwen het over...
[naam verwijderd] zal daar een voorloper van zijn, en iedereen in het land zal haar kennen....

en op het freubelvlak.....ik geloof niet helemaal dat [naam verwijderd] haar talenten daar liggen, als ze 'in den kunsten' mocht blijken te zijn, zou ik gaan voor schilderen...actieportretten met een romantische achtergrond

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 09:02

Desiree is niet echt handig, dat weet ik zeker.

Haar kwaliteiten zijn plagen, chaten, flauw doen ed.

Maar waar ze echt in uitblinkt is het gevoel voor omgang met paarden.
En dat is serieus zo. Helaas is er te weinig werk in te vinden, en dat wat te vinden is betaald slecht.

Desiree, ooit beginnen wij nog wel samen een stal, jij rijdt en dan doe ik wel de zaken en administratie...........

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 09:25

Ik zag de titel van Dorine en ik dacht "o wee.....", grinnik. Dorine wordt een beetje ondeugend zo te zien. Steef heeft al in de gaten dat ik te levendig ben voor conventionele arbeid, namelijk met adminstratie en computers, daar voel ik me niet echt happy.

dit verbaasde mij heel erg:
Cody schreef:
Ik denk eerlijk gezegd ook dat Desiree wel goed in de hulpverlening zou passen. Met gedetineerden bijvoorbeeld. Duidelijk, consequent en eerlijk, maar wel in voor een geintje en zorgzaam.

Hoe kan jij nou weten dat ik er kort geleden achter gekomen ben dat ik best in een penintentiaire inrichting zou willen werken?

Vuilnisvrouw is niets voor mij: ik ga over mijn nek van vieze luchtjes, ik heb geen lichaamskracht en nog minder conditie. Het schijnt dat ik redelijk creatief ben, maar ook hier blink ik niet in uit. Ik kan een beetje paarden tekenen, maar als ik hier op bokt soms zie wat een portretten mensen hier kunnen maken.... nee, laat maar. Zingen kan ik goed, maar er zijn zo veel mensen die dat kunnen. Ik ben er een van 13 in een dozijn. Ik heb wel eens in paarden gehandeld, en dat krasse vrouwke op de markt gaat wel een beetje op bij mij. Als ik kritiek heb omdat iets mij niet aanstaat, zal ik deze ook voluit leveren.

Kantklossen? Ik was vroeger altijd als laatste klaar in de klas als het om dat soort klusjes ging. mijn breiwerkjes zaten vol met gaten....

In de omgang met paaden ben ik redelijk, maar ik zie zoveel mensen die er zoveel beter in zijn dan ik. en inderdaad, er valt niets in te verdienen.... Plagen ja. Dat kan ik wel. Maar wie zit daarop te wachten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 09:30

Cody schreef:

Sluit ik me ook bij aan.
Of bij jongeren die het spoor een beetje bijster zijn en op het verkeerde pad zitten.
Ja, dat past haar wel denk ik zo Lachen

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 09:44

Whahaha.... dat topic !!!! Nou ik ga eens even goed nadenken welke talenten Desiree nog meer zou hebben......
Ze zou het heel goed doen als kwaliteits medewerker voor chips.... hihihi... Ja, daar zou ze helemaal in uitblinken Haha!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 11:32

Ga ik me er ook even mee bemoeien Knipoog

Met gedetineerden werken zou inderdaad heel goed kunnen maar dan zou ze wel haar vooroordelen t.o.v. sommige bevolkingsgroepen (en ik bedoel niet alleen de allochtone Nederlander) opzij moeten zetten.
Of ze is natuurlijk iets provocerender op bokt dan dat ze het echt meent Haha!
Toch denk ik wel dat het wel heel goed past (alleen is het veel binnen natuurlijk).

Met probleemjongeren zou Desiree volgens mij ook wel goed kunnen werken. Daarvoor moet je ook meer op pad. Meer afwisseling en dat is iets wat Desiree volgens mij hard nodig heeft.

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 11:34

Volgens mij plakt Desiree kinderen, ongeacht de problemen, ze achter het behang als ze lastig zijn.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 11:35

Is soms ook wel nodig met de kids van tegenwoordig Haha!:D

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 11:41

Vooroordelen richt ik nooit op iemand persoonlijk. Ik ben er niet op uit iemand te kwetsen die mij niets misdaan heeft. En sommige kids moeten inderdaad wel achter het behang worden geplakt ja, maar dat moeten de ouders maar doen.

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 11:43

Maar ooit zou je de ouders wel een handje willen helpen.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 11:47

Ik denk alleen vaak dat de ouders in de heropvoeding moeten ipv de kinderen, maar dat is weer een ander topic Haha!

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 11:49

ja, dat is idd een ander topic, maar ik zou wel in zo`n topic kunnen discussieren hoor.... Ouders en kinderen "zucht"

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 11:50

runningkawa schreef:
Ik denk alleen vaak dat de ouders in de heropvoeding moeten ipv de kinderen, maar dat is weer een ander topic Haha!

dat is aan mij niet besteed, anderen uitleggen hoe ze hun kids moeten opvoeden terwijl ik er zelf geen heb. DAn mag je van ouders al snel niet mee praten hoor.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 12:44

proest ik zie dees al op de kraamafdeling werken of een peuterspeelzaal haha ik geef d'r 1 uur of alle kids zitten in een kast opgesloten of ze red gillend weg *LOL*

maar idd moeilijk opvoedbare jongeren (16 +) of ergens in een inrichting aan het werk lijkt me echt wat voor haar

Dorine
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-02 13:06

Toen ik dit topic begon had ik al een 'gevoel' dat Desiree 'op zoek' was, of in ieder geval wat dingen onder de loup nam, zo van: wat zou iets voor mij zijn.

Vreemd, ik moest gewoon van mezelf hierop doorgaan...
Ben benieuwd waar Desiree over drie jaar staat.
Ik heb zo'n vermoeden dat dit niet op hetzelfde plaatsje is als waar ze nu staat, en ik bedoel niet alleen in de maatschappij...

Succes Desiree!
Ik hoor het wel grijnz. *LOL*

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 13:18

je hebt gelijk hoor Dorine, ik zie Desiree over 3 jaar ook niet op dezelfde plaats zitten hoor.... Ik geef haar groot gelijk !

Dorine
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-02 23:19

Kim, Dees zou best op de kraamafdeling kunnen...
Maar dan de kraamafdeling van fokmerries. Lachen

Schreeuwende baby's zijn denk ik niet zo aan haar besteed.
Hoewel ik het vermoeden heb dat baby's meteen op zouden houden met schreeuwen bij de aanblik van Deesje...
Ze heeft zo'n lieflijke uitstraling ahum... *LOL*