Ik zag de titel van Dorine en ik dacht "o wee.....", grinnik. Dorine wordt een beetje ondeugend zo te zien. Steef heeft al in de gaten dat ik te levendig ben voor conventionele arbeid, namelijk met adminstratie en computers, daar voel ik me niet echt happy.
dit verbaasde mij heel erg:
Cody schreef:Ik denk eerlijk gezegd ook dat Desiree wel goed in de hulpverlening zou passen. Met gedetineerden bijvoorbeeld. Duidelijk, consequent en eerlijk, maar wel in voor een geintje en zorgzaam.
Hoe kan jij nou weten dat ik er kort geleden achter gekomen ben dat ik best in een penintentiaire inrichting zou willen werken?
Vuilnisvrouw is niets voor mij: ik ga over mijn nek van vieze luchtjes, ik heb geen lichaamskracht en nog minder conditie. Het schijnt dat ik redelijk creatief ben, maar ook hier blink ik niet in uit. Ik kan een beetje paarden tekenen, maar als ik hier op bokt soms zie wat een portretten mensen hier kunnen maken.... nee, laat maar. Zingen kan ik goed, maar er zijn zo veel mensen die dat kunnen. Ik ben er een van 13 in een dozijn. Ik heb wel eens in paarden gehandeld, en dat krasse vrouwke op de markt gaat wel een beetje op bij mij. Als ik kritiek heb omdat iets mij niet aanstaat, zal ik deze ook voluit leveren.
Kantklossen? Ik was vroeger altijd als laatste klaar in de klas als het om dat soort klusjes ging. mijn breiwerkjes zaten vol met gaten....
In de omgang met paaden ben ik redelijk, maar ik zie zoveel mensen die er zoveel beter in zijn dan ik. en inderdaad, er valt niets in te verdienen.... Plagen ja. Dat kan ik wel. Maar wie zit daarop te wachten?