Hij had me 2 maanden al gek gemaakt dat hij een leuke verassing had waar hij en ik veel aan zouden hebben.
Ik dus allemaal dingen te verzinnen, maar echt iets concreets wist ik niets.
Nou gister ging het dus allemaal gebeuren. Ik eerst e ven mijn paardje gelongeerd zodat hij de boodschappen kon doen. Eenmaal terug douchen en verkleden en nog even op receptie want een collega van hem was onlangs getrouwd.
Oke na 1 uurtje gingen we dus op pad. Hij zei zullen we je cadeautje maar even ophalen?? Ik natuurlijk van JA!
Wij dus met de auto weg... De auto ging opo weg naar heelsum.. Heel vedacht dus. Komen we opeens aan bij een heel mooi hotel... En haalt hij opeens een weekendtas uit de auto die hij al van te voren erhad ingelegd.
Ik natuurlijk al helemaal verrast. Komen we daarbinnen .. had hij dus een 2 daags beuaty-arrangement gereserveerd .
We moesten ons om 6 uur melden en dan kregen we meerdere uitleg.
Eest dus naar onze kamer.. Had hij de luxe kamer gekozen, compleet met bubbelbad. Wij dus maar meteen uitgeprobeerd.. O.. zo heerlijk gewoon!!!
Rond 6 uur gingen we naar het vitalcentre (zo hette het dus) . We kregen behandelingen en tussendoor kreeg je voorgercht, hoofdgerecht en nagerecht.
Allereerst kregen we een gezichtsbehandeling. Je wenkbrauwen werden geepileerd, onevenheden op de huid weggehaald en helemaal gereinigd en gemasseerd. Het echte leven dus.
Gewoon lekker vertroeteld worden en lekker relaxen.
Hierna even lekker gegeten om vervolgend een nek, schouder en rugmassage te krijgen.
zo heerlijk ontspannen... lag al bijna in dromenland... maar tone moesten we helaas weer van de behandeltafel af...
HIerna werd ons geadviseerd om het even warm te houden door middel van een bubbelbad of sauna of zoiets.
De sauna ben ik even in geweest maar kwam zo een hitte op me af en sloeg zo op mijn luchtwegen dat ik daar weer snel uitgegaan ben.
Toevallig waren net de 2 bubbelbaden vrij dus gingen we daarin. In deze baden zat ook nog een massage in dus dat was nog even extra genieten.
Na het bubbelbad ben ik nog even lekker wezen zwemmen in het zwembad. Om daarna even lekker uit te rusten in een stoel op het terras. Het weer zat gister gelukkig ook mee... dus het was 'sa vonds lekker vertoeven.
Hierna kregen we nog een heerlijk toetje met aardbeien en rond 12 uur gingen we naar onze kamer om nog evende minibar te plunderen.
Daarna even heerlijk geslapen en een wake-up call gedaan rond 9 uur. Want wij worden nooit zo snel wakker
EErst natuurlijk nog even van het bubbelbad gebruikt gemaakt. Toen kregen we een heerlijk ontbijt in het restaurant
om daarna maar weer richting huiswaart te keren.Het was echt een superverassing en echt voor herhaling vatbaar. Heerlijk om je zo in de watten te laten legge.

En dat kunnen veel mensen be-amen