chippie! (auwie!)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

chippie! (auwie!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-02 11:18

Niet verder lezen als je een zwakke maag hebt! Tong uitsteken

Gisteravond zat ik lekker chips te eten, en zoals dat hoort stouwde ik mijn mond lekker vol, ik lekker kauwen, zit er op een gegeven moment een stuk chippie in mijn tandvlees. Auwie, maar ik het er tussenuit gehaald, en ik dacht nog: er zit vast nog een stukkie tussen. En ja hoor, het is nu helemaal dikkig en ontstoken, en het doet best auwie... Ik ben net 2 dagen geleden bij de ta geweest, en waarsch verwijst hij mij alleen maar door naar de mondhygiëniste. Ik heb dus eigenlijk gewoon zin om een afspraak te maken en dat ene consult lekker uit eigen zak te betalen (hoewel, ik heb flink geld uit gegeven), want met al dat Ziekenfonds gezeur... Zit nog een beetje te twijfelen, wat zal ik doen? Het is erg vervelend en ik heb het idee dat ze het stukje er zo tussenuit halen, ik kan er zelf alleen met geen mogelijkheid bij... ik heb het niet zo op gewroet in mijn mond, maar dit is natuurlijk niet goed. Als ik ergens heen moet wordt het toch volgende week, dus dan kan ik net zo goed afwachten, maar ik vrees dat het er niet vanzelf uit komt zetten... Bah! Ik eet echt nooit meer chips, en dan te bedenken dat ik laatst nog een verhaal hoorde van iemand die in het gat van een getrokken kies een halve Dorito liet verdwijnen... toen zei ik ook al dat ik écht geen chips meer hoefde...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 11:20

auw!!! pijnlijk Bloos

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 11:54

Iek, doet pijn ja, zo'n stuk in je tandvlees.
Ik heb een losse kies (ik beet alleen maar op een dropje Schijnheilig ), weet alleen niet of het een melkkies is. Nou ben ik vanmiddag bij de orthodontist geweest, omdat als ik naar de tandarts ga, dat die toch door verwijst naar de orthodontist (heb een beugel nl). Maar nee, er was niks aan de hand, ik moest er niet te veel op kauwen, en over een tijdje zit het dan weer vast. Want alle tanden zitten een beetje los, en blablabla. Ik heb haar nog geprobeerd te overtuigen, want die kies zit echt los, maar goed, dus niet gelukt.
Ik hoop het maar Verward

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 12:40

aaah pijnlijk!!!
heb ik ook een keer gehad.. geen fijn gevoel!! Scheve mond

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 12:44

bij de drogist een omdspoeling halen en gewoon een aantal malen spoelen met dat spul. werk ontsmettend en het stukkie weekt gelijk los.en het kost lang niet zoveel als de tandarts.

IcePrincess

Berichten: 7740
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 17:23

schrijf een brief naar naar het bedrijf van die chips....misschien vergoeden ze wel (een deel) van je onkosten...je kan het natuurlijk gewoon proberen, het komt wel door hun chips Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Anouck en 130 bezoekers