update: na zes maanden is het zo ongeveer over

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

update: na zes maanden is het zo ongeveer over

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-06 13:20

Een aantal onder jullie hebben mijn topic wel gelezen waarschijnlijk.
Gisteren belde hij, we hadden nog steeds goed contact enz. Dus opzich niet abnormaal Lachen

Maar na wat praten enzo ging het ineens over 'ons'. Het is nooit helemaal uit geweest, en hij had veel gedacht de afgelopen 2 weken, en met wat mensen gesproken (waaronder zijn vader) die gezegd hadden dat als hij zijn koppigheid en ego niet aan de kant ging zetten hij mensen ging verliezen die hem dierbaar waren.

Ik was redelijk opgefokt waardoor ik er een heeeeleboel heb uitgegooid. Bv dat hij het niet leuk vind dat ik me afsluit voor hem(en er soms zelfs boos om werd), maar dat ik het wel maar moet accepteren dat hij dat wel doet voor mij.
Ook dat ik me zo makkelijk had aangepast en zijn leven als ik naar daar ging (ook al had ik daar geen enkel contact met paarden, het dichtste dat ik er bij kwam was vanuit de auto naar eentje kijken ind e weide en das toch even afkicken als je normaal dagelijks 2paarden rijd en er 3 verzorgd Clown) Maar dat hij zich op geen enkele manier leek (wilde) aan te passen aan mijn leven.
Ik heb er makkelijk vrienden gemaakt (tja, zijn vrienden vooral natuurlijk Knipoog ) en hij maakte hier geen vrienden, de meeste van mijn vrienden vond hij 'te kinderachtig'. Dat heb ik geaccepteert, hij is tenslotte 21 en ik kan me er wel wat bij voorstellen. Ik heb hem dan proberen voor te stellen aan vooral ensen die:
of ouder waren dan mij
of even oud maar wel met het nodige verstand Knipoog
en daarvan is hij met 1tje 'bevriend' geraakt.

Een aantal dingen zijn uitgepraat enz. Het klonk allemaal heel mooi, (de oplossingen) en nu twijfel ik weer...Ik weet het niet meer...Moet ik het nog een keer proberen? Of moet ik mezelf dat besparen?

loveluuk

Re: update: ne zes maanden is het zo ongeveer over

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 14:55

even kijken of ik je goed begrijp.
Jullie hebben een tijdje geleden besloten uitelkaar te gaan en nu wil hij je terug? Verbeter me als ik het niet goed begrijp.
Ik denk dat het beter is als je hem niet terug neemt. Heb zelf ook die fout gemaakt en er kwam alleen maar gedoe en gezeur van. Het is indertijd niet voor niets stuk gegaan, bespaar je de ellende en ga verder.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-06 15:01

mwa het was neti echt uit elkaar, maar een poosje elkaar niet zien om te bedenken wat en hoe..

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 15:05

Tja, dat kunnen wij niet echt voor je beslissen. Ik zou zeggen, volg je hart! En misschien ook wel toepasselijk in dit geval; risico's zijn er om genomen te worden Lachen

AlleJan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 15:16

Volg je hart met een vleugje nadenken ^^ Maak de keuze die jij denkt dat het beste voor je is.

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 15:27

MW --> LZP

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 15:35

pharagirlke schreef:
Een aantal onder jullie hebben mijn topic wel gelezen waarschijnlijk.

Kan je even een linkje naar het topic zetten? Lachen
Ik vind het zo zonder achtergrondverhaal nog moeilijker dan dat het al is Lachen

pharagirlke schreef:
Ook dat ik me zo makkelijk had aangepast en zijn leven als ik naar daar ging

pharagirlke schreef:
Ik heb er makkelijk vrienden gemaakt (tja, zijn vrienden vooral natuurlijk Knipoog ) en hij maakte hier geen vrienden

Zij jullie dan samen gaan wonen of was het heen en weer pendelen ?

Je kan het beste op je eigen gevoel af gaan: voel je nog wat voor hem? Is het genoeg?
Voelt het nu alsof hij echt zijn best wil gaan doen of denk je dat hij maar wat zegt?
Kijk, als hij zelf inziet wat er mis was en eraan wil werken en je hebt nog genoeg gevoelens voor hem en hij voor jou, waarom niet?

Maar als je nu al het gevoel hebt dat het niet gaat werken; niet doen alleen maar verspilde energie.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 15:56

Volg je hart, doe wat je denk dat goed is. Lachen
Alleen doe niet iets voor hem. Doe het altijd voor jezelf.
Sterkte en veel succes. Ach gut

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-06 16:17

heen en weer pendelen maar hij bleef hier een weekend en ik ging een weekend of een week naar daar omdat we ver uit elkaar wonen Lachen Ben nog een beetje jong om samen te wonen met em Haha!

viewtopic.php?f=2&t=640959&hilit=
dit was het vorige topic

Volg je hart klinkt heel mooi maar mijn verstand zegt neen...En mijn hart ja...Tja war kies je dan voor?

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 16:18

Als ik je eerste verhaal lees zou ik er niet voor gaan. Sterkte....

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-06 22:32

dankjewel bokkers....Zij die nog raad willen geven: heel lief, maar hetis niet meer nodig. Kheb besloten dat het over moet zijn...Mijnv erstand heeft gewonnen, en mijn gevoel kan niet goed tegen zijn verlies blijkbaar Clown

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 22:33

Hmm. Sterkte ermee meid! Ach gut

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 22:36

Yellowfish schreef:
Tja, dat kunnen wij niet echt voor je beslissen. Ik zou zeggen, volg je hart! En misschien ook wel toepasselijk in dit geval; risico's zijn er om genomen te worden Lachen

Aan de ene kant ben ik het hier wel mee eens, maar aan de andere kant waren er niet voor niks 'problemen'.

Het is vaak zo dat wanneer je iemand een tijdje niet ziet of spreekt en je bent toch gek op diegene, dat je het dan gaat verheerlijken en denkt dat alle rotdingetjes eigenlijk nergens over gingen.
Toch is 't zo, dat wanneer alles koek en ei zou zijn, het sowieso niet nodig was geweest een tijdje te 'splitsen'.

Ik ben zelf van: 'Eenmaal over is over', maar ik snap wel dat dat lastig voor je zou zijn, want dat zou het voor mij ook zijn als ik denk met het verliefde deel van mijn hersenen. Knipoog

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-06 22:37

AnneB: Heel lief dat je me wil helpen maar helaas... Lachen het is over...

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 22:56

pharagirlke schreef:
AnneB: Heel lief dat je me wil helpen maar helaas... Lachen het is over...

Sorry, dat las ik te laat. Was een tijdje over m'n verhaal aan het denken etc. dus ik had niet dat bericht van je gelezen. Sterkte meid. Lachen

Ayasha
Blogger

Re: update: na zes maanden is het zo ongeveer over

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-06 23:00

Ik zal het nodig hebben vreesk Lachen thx!
Faelivrin jij ook bedankt! Lachen

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 00:16

Ik zou eerst goed nadenken meid! pas als je zeker weet wat je wilt, een stap zetten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-06 00:17

karoliefje_ te laat, de stap is gezet, hij widle het vandaag weten. Dat hij alles ineens had (er was vandaag heel wat gebeurt)
Ik dacht er nog over om het eventueel wel opnieuw te proberen, maar niet op die manier...Een relatie begin je niet opnieuw dwíngend...Dat hoort niet, dat mag niet...

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 09:30

Het is niet fijn maar misschien wel beter?.

jeetje je bent 16 jaar je hele leven nog voor je. Ben vrij ga genieten ga leuke dingen doen. Toen ik 16 was had ik een erg vaste relatie waarin ik "dacht" tevreden te zijn toen ik 18 jaar was leefde ik als een getrouwde vrouw. Ik ben blij dat ik dat jaar eruit gestapt ben. Kan je zeggen dat die periode mij wel "getekend" heeeft voor het leven. Pas sinds een jaar durf ik pas een stap verder in een relatie te zetten.

Koppie op je hebt nog een mooie tijd voor je.