Woensdag het laatste tenmaten gehad, een mondeling. Ik bestierf het werkelijk van de zenuwen (net als de rest). Ik had wel hard geleerd (ik heb de afgelopen twee weken werkelijk niets anders gedaan, ik had zelfs nauwelijks tijd om paard te rijden en dat is me nog nooit gebeurd) natuurlijk.
De eerste helft (bij de ene docent) ging fijn, de andere stelde absoluut de verkeerde vragen......ik wist bijna niets! Dus daarna was ik nog onwijs zenuwachtig.....gehaald, of niet gehaald......en uiteindelijk had ik keurig een zeven.
Het vak van vorige week dinsdag betwijfelde ik ook zeer, dat was echt een gemeen tentamen, met allemaal vragen die je alleen kon weten als je werkelijk gestampt had. Daar had ik een 5,9 op.......maar gehaald is gehaald!!
En dan was er nog het methodiektentamen waarvan ik zeker wist dat ik het had, dat was een 8
En de rest van de vakken van dit jaar had ik ook allemaal in één keer gehaald, dus mijn Propedeuse geschiedenis is helemaal binnen. Ik ben er echt onwijs blij mee en heb die twee maanden vakantie nu echt verdiend, vind ik zelf!
Woensdag avond ben ik met wat mensen van de studie eens heftig wezen stappen in groningen om te vieren dat de tentamens voorbij waren, echt supergezellig. Donderdag heb ik alleen maar geslapen en verder niet echt iets meegekregen van wat dan ook.
Het is vakantie!!!!!!!!
:D:D