HOE kan je zo van mensen houden?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Macario

HOE kan je zo van mensen houden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-02 22:00

Ik ben dus al 2 jaar achter elkaar naar de zelfde plaats geweest in spanje: Bellavista (spreek je uit als bejjavista) heb daar paardgereden op macario etc. en mijn hart ligt daar gewoon serieus. het klinkt misschien raar maar het is wel zo.. het is daar ZO leuk. de mensen zijn ZO aardig en elke keer weer als ik daar weg moet ga ik KEI en KEI hard janken (echt niet normaal.. en dan kan ik niet meer stoppen ook, en zeker niet voor we spanje uitr zijn) Nu ga ik dit jaar dus weer terug. en het is zo verbazingwekkend dat ik gewoon ZO van die mensen houd. niet alleen aardig ofzo maar ik HOUD van ze. Zoals ik van familie houdt en sommige vriendinnen (en daarmee bedoel ik geen lesbie ofzo) het is zo raar.. ik heb ze al weer een hele tijd niet gezien maar toch elke keer weer als ik ze in het begin weer zie dan ga ik gewoon HELEMAAL flippen. het is een familie van 8 personen.. 1 daarvan ben ik echt helemaal staperverliefd op geweest. Maar hij was dus wel mooi 7 jaar ouder.. *zucht* nouja. ik ga er echt een fantastische tijd van maken daar (jammer genoeg maar 8 dagen) en ze hebben elke zaterdag avond vanaf 12 uur 's nachts een super fiesta. als ik eraan denk ga ik bijna huilen, huilen omdat ik daar niet ben op dit moment. hoe IN GODSNAAM HOE kan je ZO ontzettend veel van mensen houden?

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 22:08

Ja, dat heb ik ook met oostenrijk Verdrietig
Ik vindt het ook altijd supererg als we weg moeten Verdrietig

Ik hou ook zoveel van iemand uit mn klas.
Ik ben er al 8 maanden verliefd op, een paar weken geleden kregen we met elkaar en een paar dagen later maakte hij het uit Verdrietig
Maar ik hou zoveeeel van hem! Ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden als van hem Verdrietig
En ik heb echt zin om hem een keer stevig te knuffelen, maarja... dat durf ik dan weer niet Frusty

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-02 22:45

ja je hebt verschillende houden van he. ik bedoel van die mensen die ik daar ken. houd ik meer dan sommige vrienden die ik hier heb.. Verward