ik dus bellen: gewoon beginnen met hello this is leoni etc, do you speak english.. dat meisje dat opnam (PERE ik herkende haar stem) zo zeggen van one moment please (op de schattige manier hoe spanjaarden dat kunnen
) kreeg ik dus MARIA aan de lijn (herkende ook gelijk haar stem) Ik wou dus weten of ik moest reserveren in een bepaalde periode.. nou na heel veel geploeter en onbegrip dus uiteindelijk vanuit gegaan dat het dus NIET nodig was
daarna zo van this is leoni, do you remember me etc. zij zo dat dat niet zo was. en ik zo: caballo, macario I'm leoni haha. zij zo oohhh how are you are you fine etc
kei leuk. helemaal ff over macario enz en dat alles goed met m was en al dat soort dingen. nou echt KEI leuk dan. ik weet trouwens niet zeker of ze wel 100% mijn gezicht voor zich had
maargoed het was wel ontezettend leuk! ik zit nu (echt zeker wel een kwartier erna) nog wel ff heel erg na te shaken.. *brr* ook onder het praten trilte mijn stem helemaal. zie je toch hoe belangrijk zoiets voor mij is
pfft. moest het ff kwijt hoor