Jawel, het kan echt, de NS was lief.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Naz

Jawel, het kan echt, de NS was lief.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-02 10:34

Het is echt niet te geloven, snap het nog steeds niet Haha! Vanmorgen een treinreisje achter de rug van ruim 2 1/2 uur, en gewoon ALLES zat mee.
Geen treinen gemist, geen vertraging, nergens ellende, treinen stonden al klaar met overstappen, niet plotseling een deel voor Groningen laten rijden en omgekeerd, zelfs de bus gehaald in Heerenveen, en hij reed ook nog deze keer. Ik ben nog steeds enigszins verbaasd Haha!

Maar goed, ik moet vanmiddag nog naar Groningen, dus er kan nog van alles gebeuren, een dag dat alles met het OV meezit heb ik namelijk nog nooit eerder meegemaakt Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 10:41

Hoe vroeger op de dag, hoe liever het OV... Haha!

Tipje voor de volgende keer? Knipoog

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-02 10:43

Nah, kan je vertellen dat ik liever niet iedere dag om 6 uur mijn bed verlaat Haha!

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 12:23

Klinkt wel als een behoorlijk Utopia! Geniet er maar van, gebeurt misschien nooit meer Haha!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 12:24

Het klopt wel. 's Morgens heb je er bijna geen last van. Maar 's middags en 's avonds is het drama. De vertraging loopt steeds meer op en wordt niet meer ingehaald.
Dus vroeg opstaan heeft z'n voordelen Gaaaap (1tje dan)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 12:29

Ik ga nou al het hele jaar naar Den Bosch vanuit Zeist, twee keer de bus en een keer de trein en ik moet toegeven (ik klop het wel af!) ik heb eigenlijk nog nooit problemen gehad met OV.
Ze zeggen ook: om je vooroordelen te laten verdwijzen moet je reizen!

Llewella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 13:23

Ik heb het ook 1 keertje meegemaakt, het was geweldig!!! Haha!
Ik was gewoon maar liefst een kwartier eerder op mijn werk dan normaal zonder vertraging Lachen
Ging echt een wereld voor me open die dag Haha!

Alleen die andere 1000 dagen was het bagger Boos!
De talloze keren dat ik bij uitgeest eruit moest om per bus verder te gaan als er al uberhaupt een bus kwam opdagen, de sein en wisselstoringen, remmen die stuk gingen, blaadjes op de rails, machinisten of conducteurs die niet aanwezig waren etc etc.

Ik ben mijn baan dan wel kwijt, maar ik geniet nog iedere dag dat ik die marteling niet meer hoef te ondergaan *LOL*
Ik heb nog steeds nachtmerries over vertragingen, voor de trein rennen etc Verdrietig

(Ik heb dus een abonnement op de NS gehad voor 3 jaar van 5 uur per dag Bloos )

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 13:34

Geweldig he? Ik heb de laatste tijd ook veel geluk met reizen... We zullen morgen wel weer zien, ik klop vast af.

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 14:32

Bij mij ligt het meer aan welke kant ik op ga. als ik van Venlo naar Lunteren ga is het drukker dan wanneer ik van Lunteren naar Venlo terug ga.. en dan ook nog op welk moment van de dag. Dus ik moet altijd precies bepalen aan de hand van verschillende factoren wanneer het optimum van de kromme is Knipoog *voel me net een NS-Piet Paulusma*

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 14:37

Hahaha, mafketel. Syph Paulusma.

Llewella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 15:10

Sypheron schreef:
Bij mij ligt het meer aan welke kant ik op ga. als ik van Venlo naar Lunteren ga is het drukker dan wanneer ik van Lunteren naar Venlo terug ga.. en dan ook nog op welk moment van de dag. Dus ik moet altijd precies bepalen aan de hand van verschillende factoren wanneer het optimum van de kromme is Knipoog *voel me net een NS-Piet Paulusma*

Ja dat kon ik ook, er was maar 1 duidelijke factor, en dat ben ikzelf Verward
Stap ik in een trein en je hebt geheid vertraging
Een collega probeerde me opgegeven moment maar te ontwijken en een andere trein van a'dam te pakken want het was serieus elke keer raak als ik bij hem in de trein zat *LOL*

Ook dagjes uit met de trein is altijd groot sukses, vorig jaar HCC, de eerste dag had ik s' avonds wat vertraging, op zich niet zo erg, maar na een 2e slopende dag wil je niet nog eens 5 uur erover doen om van utrecht naar alkmaar te komen (Iemand die een uur later wegging van de hcc, was zelfs 3 kwartier eerder thuis dan ons, ja met dezelfde trein Tong uitsteken)

Etentje in utrecht -> trein vertraging, gezellig dagje zwarte markt -> hetzelfde, naar mijn schoonouders -> idem

Wees gewaarschuwd, stap nooit bij Llewella in de trein *LOL*

Naz

Re: Jawel, het kan echt, de NS was lief.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-02 16:30

Naz schreef:
Maar goed, ik moet vanmiddag nog naar Groningen, dus er kan nog van alles gebeuren, een dag dat alles met het OV meezit heb ik namelijk nog nooit eerder meegemaakt Haha!

Ik wist het, het kon natuurlijk niet allemaal meezitten Boos!
Bus naar Grunn ging prima, maar wel fijn m'n fiets gejat op het station.... Erg leuk, dit is al de zoveelste gesneuvelde fiets binnen 2 maanden.... Verdrietig

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 16:31

haha weer haar fiets hoor! het zal ook eens niet! het fietsen zit je niet echt mee he Knipoog Maar goed dat je geen auto hebt :X

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 16:32

Lekker dan, jij gaat dus nooit meer fietsen?

Volgens mij ben ik een heel gelukkig mens, met 3 gejatte fietsen in 10 jaar Utrecht...

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 08:51

Kan je uit ervaring verzekeren: De ochtendspits op maandagmorgen is ook geen garantie voor op tijd rijden, ook al is het vroeg!
Maar ik heb het toch best vaak dat alles goed gaat, tussen Utrecht en Rotterdam. Ook best vaak (vooral als ik echt ergens op tijd moet zijn, natuulrijk) dat het niet goed gaat, maar ja, ik heb er van geleerd, dat ik niet moet verwachten op tijd aan te komen, dan valt het altijd nog mee.

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 16:08

Ik heb dat vorige week ook meegemaakt, toen ik naar Carola ging, ook 2.5 uur (5 uur heen en terug) treinen en helemaal zonder vertraging!! Een wonder.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 12:30

Ja, ik moet 15 juli van Rotterdam naar Leeuwarden...dat zal wat worden zeg! Frusty Ik heb al een bloedhekel aan de NS...maarja, er zit even niets anders op Haha!

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 14:34

Jij blij Lachen
Toen ik van Ommen naar Eindhoven moest ging het wel fout.... Pakte in ommen de trein de andere kant op *Schaam*
En die conducteurs maar lachen! Boos!

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-02 16:05

XoNo schreef:
Ja, ik moet 15 juli van Rotterdam naar Leeuwarden...dat zal wat worden zeg! Frusty Ik heb al een bloedhekel aan de NS...maarja, er zit even niets anders op Haha!

Maak je geen zorgen, da's een rechtstreekse trein Haha!
Maar er kunnen natuurlijk werkzaamheden zijn, treinen ontsporen, blaadjes op de rails liggen, aanrijdingen.... Veel plezier Haha!