Swing when you're... working!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Swing when you're... working!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-02 10:21

Collega vormgeefster komt vanmorgen binnen: 'Zo, ik heb muziek meegenomen!'. Eindelijk... nieuwe muziek! We hebben hier namelijk een hele collectie cd's liggen, maar die zijn we inmiddels lichtelijk zat aan het worden. Madonna 'the Immaculate Collection' kunnen we van achter naar voren meezingen, Manu Chao was ooit leuk maar nu niet meer, Smash Mouth is het standaard vrijdagmiddaggeluid om wakker te blijven, etc. etc.

En wat nam mijn collega vanmorgen nou mee? 'Swing when you're winning' van Robbie W.! Kijk, dat werkt nou lekker...

In het midden gelaten dat ik vandaag errug weinig te doen heb, maar da's op zich ook wel lekker, kan ik fijn bijkomen van m'n vrije woensdag onder het genot van Robbie...

BTW afgelopen zaterdag was er een wedstrijd bij ons op de club en daar hadden ze 'm op staan bij de springring. Hij stond ook flink op repeat, ik denk dat ik de hele cd wel 4 x helemaal heb langs horen komen. Erg? Neuh... Cool

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 10:23

En bijkomen van het ritje naar en op Omar... Haha!
Wij hebben hier helemaal geen muziek Knipoog *huil*

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 10:26

En bijkomen van je plotselinge bezoek gisteravond Haha!
Goh Ka, je hebt wel een heeeeeel zwaar leven Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 10:29

Wij hebben hier ook geen muziek Boos! Ik zit naast het call-center dus dat gaat ook gewoon niet, helaas...

Sing when you're winning is trouwens ook errug lekker!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-02 10:39

Wij zitten met zowel vormgevers als redacteuren op één afdeling. Gelukkig kan ik best werken met achtergrondgeluiden, kan me daar goed voor afsluiten. Ik werk net zo makkelijk met als zonder muziek. De vormgevers werken juist het beste mèt muziek, maar als een van de redacteuren zich echt heel ernstig moet concentreren, dan gaat de muziek gewoon uit. Beetje geven, beetje nemen - samen komen we er wel uit. Lachen

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 13:37

Zo, dat is idd erg lekker. Wij hebben op het asiel ook altijd de hele dag de radio aan. Ik werk ook gewoon veel lekkerder met een muziekje op de achtergrond.

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 13:51

Ik vind achtergrondmuziek altijd wel lekker. Ik hoor trouwens wel welk liedje er speelt. Vooral als het Gigi d'Agostino is ofzo *LOL*
Die CD van Madonna "Immaculate collection" heeft mijn broer ook.